13.07.2014

Estelle&Thild oraz Neom Organics w TK MAXX

Sklep TK MAXX zdążył mnie już przyzwyczaić do naturalnych niespodzianek z całego świata. Ostatnio będąc w tym sklepie, wypatrzyłam dwie ciekawe firmy: Estelle&Thild ze Szwecji oraz Neom z Wielkiej Brytanii. 

Produkty Estelle&Thild posiadają certyfikat EcoCert, więc miłośniczkom natury trudno będzie przejść koło nich obojętnie. 

Do zakupu zachęcają również ceny. W TK MAXX dostępne są kremy (krem różany rose otto na noc, krem biocalm do cery wrażliwej na dzień) i oleje do twarzy (olej z róży i olej odbudowujący seria biocalm) w cenie 54,99 zł. Cena w sklepach zagranicznych np. kremu na noc Rose otto waha się ok. 260 zł. 








Z produktów Neom Organics w TK MAXX dostępne są olejki do ciała różany (maroccan blush rose body oil) i lawendowy oraz krem do rąk.

W TK MAXX olejki są w cenie 69,99 zł, a krem w cenie 54,99 zł. Cena olejków w sklepach zagranicznych zaczyna się od ok. 150 zł. 









4 komentarze:

  1. A w jakim mieście ten TK? Ciekawią mnie te kosmetyki...

    OdpowiedzUsuń

  2. Tk maxx jest w kilku miastach w naszym kraju. Ja najczęściej odwiedzam tk maxx w krakowie w centrum handlowym bonarka.

    OdpowiedzUsuń
  3. W warszawskim nie widziałam tych kosmetyków, a w Krakowie zwykle bywam krótko i w innej części. Ale może kiedyś i tutaj dotrą? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki w tk maxx lubią się powtarzać. Mogą dotrzeć do ciebie jeszcze albo już były i zostały błyskawicznie wykupione. Ja bardzo często goszczę w tk maxx, który to sklep szczerze uwielbiam właśnie za naturalne skarby z różnych zakątków świata.

      Usuń