27.01.2015

Raj w stylu francuskim, czyli sklep z kosmetykami naturalnymi Boutique

Lubię miłe niespodzianki. I to bardzo. Dzień mijał zwyczajnie i nic nie zapowiadało takiego gorącego newsa. 

Pochłonięta codziennymi obowiązkami i załatwianiem pilnych spraw, śpiesznie kroczyłam uliczkami Krakowa. Biegnąc ulicą Rakowicką, moją uwagę przykuł jeden z nowych sklepików pod numerem 12. 

Niepozornie wyglądający sklepik zaciekawił mnie tabliczką wystawioną na zewnątrz. 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Zatrzymałam się, spojrzałam w górę i odkryłam, że stoję przed nieznanym mi dotąd sklepem z kosmetykami naturalnymi. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

I szybko się przekonałam, że ten niepozornie wyglądający sklepik z zewnątrz jest świetnym dowodem, że pozory lubią mylić. W środku czekało mnie ogromne zaskoczenie. 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Po przekroczeniu progu Boutique (istniejącego od listopada ur) ma się wrażenie, że zostałyśmy przeniesione do Francji. Sklep swoim eleganckim wystrojem niczym nie różni się od sklepików kosmetycznych licznie mieszczących się w Paryżu. 

Stylowa aranżacja Boutique, to tylko początek atrakcji, których nie brakuje w tym sklepie. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Marki kosmetyczne goszczące na półkach Boutique potrafią wprawić w osłupienia nawet najbardziej wymagające, kapryśne i znudzone asortymentem innych sklepów klientki. W tym sklepie nie ma czasu na nudę i kręcenie nosem, a jedynie na dylematy, co wybrać, bo najchętniej zabrałoby się do domu cały kosz kosmetycznych smakołyków, które serwuje Boutique. 

Sklep oferuje kosmetyki francuskie: Marius Fabre, FlorameLa Manufacture en Provence, Argile Provence/Bio For Men, propolia, Naturado i Alepia, włoskie: BemaNatura HouseNaarei i Phytorelax, bułgarskie Alteya Organics, polskie Sylveco, Lilla Mai, Femi, Avebio, Clochee, Zielone Laboratorium, Mokosh i Lavea, marokańskie Malak BioBee Pure z Nowej Zelandii oraz amerykańskie John Masters Organics. W swojej ofercie posiadają także własne kosmetyki (oleje z ecocert) sygnowane nazwą Kosmetyki Boutique. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Półka z kosmetykami John Masters Organics wręcz się ugina. W Boutique znajdziemy m.in. sławne serum z witaminą C, kosmetyki do pielęgnacji włosów (łącznie z lawendową mgiełką z solą morską), pomadkę do ust czy mydła. 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Boutique wprowadzając do oferty markę Bee Pure z Nowej Zelandii promuje zalety miodu, jadu pszczelego, propolisu, mleczka pszczelego i pyłku kwiatowego jako aktywnego składnika w kosmetykach.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Wielbicielki naturalnych zapachów Florame mogą wypróbować wody przed zakupem, bo nie brakuje testerów. Ja miałam przyjemność się przekonać, jak pachną aż cztery zapachy Florame: Patchouli, Vetivere, Vanille Gourmande i Fruits Exquis. 

Dzięki dostępnym testerom miałam okazję również poznać bliżej kremy polskiej marki Avebio, które są naprawdę kuszące i godne uwagi, a w szczególności krem ananasowy

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Piękne dekoracje, lampy i lustra wprowadzają niesamowity nastój. Boutique to powiew świeżości na Naturalnej mapie Krakowa

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Atmosfera sklepu jest tak bajeczna, a asortyment tak wciągający, że trudno się z Boutique rozstać.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Na pamiątkę mojej pierwszej wizyty zabrałam ze sobą mydło do twarzy Alteya Organics z różą damasceńską oraz mydełko Florame z neroli. A jako gratis od sklepu otrzymałam różne próbki i m.in.: na własnej skórze będę badać dobroczynne właściwości kosmetyków z Nowej Zelandii - Bee Pure. 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Macie ochotę na wizytę w Boutique?

Kosmetyki Naturalne "Boutique", ul. Rakowicka 12, Kraków.
Facebook Boutique.

14 komentarzy:

  1. Wygląda na bardzo klimatyczne i eleganckie miejsce!
    Ty to wszystko znajdziesz :DDDDD
    Super, że odkryłaś takie świetne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie to wygląda. Można naprawdę spędzić pół dnia w takim sklepie. A powiedz, jak kosmetyki wyglądają cenowo w takich sklepach w Krakowie, czy nie lepiej kupić w internecie? Duża jest przebitka, czy nie ma różnicy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklep na najwyższym poziomie i profesjonalna obsługa - pasjonatka naturalnych kosmetyków.

      Jak wyglądają ceny w sklepach stacjonarnych w Krakowie, to temat rzeka. Ale jeśli chodzi o Boutique, to ceny prawie się nie różnią od cen w internecie. Mnie zakup moich produktów wyszed znacznie taniej niż w internecie. Sporo zaoszczędziłam.

      Usuń
    2. Sklep, który uzależnia :)

      Usuń
  3. Piękny sklep, chciałabym mieć choć jeden taki w moim mieście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklep jak z marzeń.

      Widziałam jeden sklep naturalny w Kielcach.

      Usuń
  4. Jestem posiadaczką tych cudów ! Balsam do ciała z masłem shea wymiata !!! Nie wspomnę już o zapachu, bo był duży dylemat które wziąć do domu. Mam skore bardzo sucha a za sprawa tych kosmetykow moja skora jwst nie do poznania. Mydło aleppo 100% naturalne pomaga na wszystkie problemy skórne takie jak trądzik , sucha skóra itp.. nie będę opisywać wszystkich tych produktów ponieważ za dużo ich jak i pochwal skierowanych ku nim. Osobiście bardzo polecam ! Paulina

    OdpowiedzUsuń
  5. We at zineglob are proud to introduce our products we can guarantee that it’s one of the best in the market in Morocco .
    We provide hight quality products made from premium raw materials sourced locally and aroud the wold , the ingrediants which includes Argan Oil, Prickly pear, and Rose water are certified organic
    We have launched our products at a very resonable price so as every client can enjoy it’s features. Our Products are gathering quite a positive feedback from customers , and many Of Our Vendors be glad if you become on our customers .
    www.zineglob.com

    OdpowiedzUsuń