20.02.2015

Rokitnikowa herbatka z Czech

Czechy mają swoje skarby, z których mogą być dumni.




Pańska Skała 


Pomazankowe Masło, które mogłabym jeść tonami

Knedliki

Sławna czekolada Studencka


A ja odkryłam ich kolejny produkt, tym razem herbaciany. Czy też okazał się czeskim skarbem? Przekonajcie się same. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Za niecałe 8 zł wyszukałam w Eko Delikatesach (czyt. Naturalna kraina) naturalną herbatę od Apotheke

Rokitnik działa na mnie jak płachta na byka, więc trudno było mi się oprzeć rokitnikowej herbatce. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Choć ideał herbatkowy już mam (czyt. Herbaciany, ciepły uścisk z Włoch), to nic nie stoi na przeszkodzie, by nadal próbować specjałów od innych producentów. W końcu jakoś muszę zapełnić lukę w tych szarych dniach, gdy nie pijam Ciepłego Uścisku (bo ulubiona herbatka będzie zaparzana tylko na szczególne okazje). 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Oczekiwałam po herbatce, że to rokitnik będzie grał pierwsze skrzypce. Jednak niewielka różnica w składzie między rokitnikiem (25%), a miętą (20%) sprawiła, że to mięta rządzi w tej herbacie. Herbata przez miętę staje się tylko kolejną herbatą miętową. Inne składniki są skutecznie zagłuszone przez miętę, która króluje i triumfuje swoje zwycięstwo. Herbata nie wyróżnia się z tłumu. 

Nie wrócę już więcej do tej herbaty. Jak za herbatę, w której czuć wyłącznie miętę, cena jest za wysoka. Producent powinien zmniejszyć zawartość mięty. Może wtedy inne składniki miałyby szansę przemówić. Aktualny skład spycha je na koniec i robi z nich tylko dekorację dla mięty, bo nawet nie tło. 

Mimo że rokitnikowa herbata mnie rozczarowała, to nie koniec mojej przygody z marką z Czech. Nie skreślam jej definitywnie. Dam szansę jeszcze innej herbatce. Może kolejna okaże się fajniejsza i bardziej udana. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Herbata zawiera 20 torebek.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz