4.08.2015

Ogórkowe wybawienie, czyli krem pod oczy The Eye Gel od Jeffrey James Botanicals

Amerykańska, naturalna marka Jeffrey James Botanicals zainteresowała mnie czterema kosmetykami (czyt. Romans z Jeffrey James Botanicals). W grupie szczęśliwców znalazł się krem pod oczy The Eye Gel. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

The Eye Gel przeznaczony jest dla wszystkich rodzajów skóry.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

The Eye Gel łagodzi i odnawia skórę pod oczami. Ogórek, kwas hialuronowy i barwinek uspokajają zmęczone i podpuchnięte oczy. Przywracają elastyczność i jędrność skóry pod oczami. Zmniejszają widoczność zmarszczek.

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Filozofia Jeffrey James Botanicals mówi:

Nasze zaufanie do przyrody i nasze przekonanie, że prawdziwe piękno pochodzi z wnętrza towarzyszą nam we wszystkim, co robimy. Używamy prostych składników i czystych minerałów, zapewniając odżywienie dla skóry oraz prawdziwego i trwałego blasku. Zapach, odczucie i radość z doskonałości natury świecą od wewnątrz.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Krem pod oczy The Eye Gel subtelnie pachnie świeżymi ogórkami. Zapach jest delikatny i nie przeszkadza. Nawet antyfanki ogórkowych woni mogą być zadowolone, bo zapach utrzymuje się bardzo krótko po nałożeniu na skórę. Mnie świeżość ogórka bardzo odpowiada. Przypomina mi o mizerii, na którą czekam każdej wiosny. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Konsystencja The Eye Gel jest zgodnie z nazwą - żelowa. Krem nałożony pod oczy jest bezbarwny i szybko zastyga. Nie jest gumowaty. Taka konsystencja jest dla mnie nowością. Jest wygodna, bo nic się nie marnuje. Zwiększa wydajność kremu. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Krem zapakowany jest bardzo estetycznie i ma pojemność 14 ml. Opakowanie może nie spodobać się wielbicielkom bardziej higienicznych rozwiązań, ale mnie słoiczki nie zniechęcają do zakupu. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Krem nie uczula, nie podrażnia i nie piecze. Jest dopracowany i nawet wrażliwe oczy mogą go stosować.

Krem należy zużyć w ciągu 12 miesięcy od otwarcia. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

The Eye Gel napina skórę pod oczami i ładnie ją wygładza. Nie mam jeszcze zmarszczek pod oczami, więc nie wiem, jak by się zachował w walce ze zmarszczkami. Jednak efekt działania kremu i wygląd mojej skóry jest bardzo zadowalający. The Eye Gel to jeden z lepszych specyfików podocznych, jaki stosowałam. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Minusem The Eye Gel jest jego trudna dostępność. Jest do kupienia w sklepie iHerb, ale w cenie 112 zł (30,40$). Mnie udało się go zdobyć w sklepie TK MAXX w cenie 44,99 zł. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Organic herbal blend, organic aloe barbadensis leaf (aloe), cucumis sativus (cucumber distillate), organic simmondsia chinensis (jojoba oil), cassia angustifolia seed polysaccharide (botanical hyaluronic acid), methylsulfonylmethane (MSM), hydroxyethyl cellulose, carrageenan gum, silk protein amino acid blend (sodium L-pyrrolidone carboxylate, sodium lactate, l-arginine, l-aspartic acid, l-pyrrolidonecarboxylic acid, glycine, l-alanine, l-serine, l-valine, l-proline, l-threonine, l-isoleucine, l-histidine, l-phenylalanine), wildcrafted vinca major (periwinkle), organic glycyrrhiza glabra (licorice), tocopheryl acetate (vitamin E), sodium benzoate, potassium sorbate, ethyl hexyl glycerin.

2 komentarze:

  1. Kochana, zajrzałam do tk maxx w Bonarce i ujrzałam te wszystkie cuda, o których tyle się rozpisujesz. Jestem dumną posiadaczką odżywki do włosów North American Hemp co. Używam jej od dwóch tygodni i uwielbiam, bo nie muszę, a nawet nie powinnam jej używać po każdym myciu. Jest świetna do moich włosów i pachnie kokosowo. Ma ładne kanciaste opakowanie z pompką, duże op. za 3 dychy. Kupiłam też trochę bielizny, chciałam jeszcze szampon jakiś, ale nie mogłam niczego dopasować do odżywki. Na pewno tam jeszcze zajrzę. Sklep mnie oczarował, jest dużo lepiej, niż w Czeladzi, czyściej przede wszystkim. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę, że przypadła ci do gustu Bonarka z TK MAXX. Jak sama widzisz, to nie brakuje tam naturalnych, kosmetycznych perełek oraz w innych działach też jest w czym wybierać.

      Usuń