7.11.2015

Naturalne pyszności od Lavera, Logona i Go&Home

Pachnący naturalnością sklep ecobody przygotował mi jesienną niespodziankę w postaci smakołyków od Lavera, Logona i Go&Home. Jest mi niezmiernie miło i dziękuję sklepowi za tak duże wyróżnienie.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Wszystkie kosmetyki wyglądają tak kusząco, że już nie mogę się doczekać, aż się do nich dobiorę. Pierwsze wrażenia są tak najbardziej pozytywne i wszystko wskazuje na to, że kosmetyki skradną moje kosmetyczne serce. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Serum ujędrniające z wyciagiem z bio-białej herbaty i olejem karanja Lavera może okazać się świetnym poprawiaczem urody. Czy dołączy do luksusowego grona obok serum Florame i Jeffrey James Botanicals, to się okaże w najbliższej przyszłości. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Masła do ciała Logona są na rynku od dawna. Jednak mnie nigdy nie było z nimi po drodze i zawsze się mijaliśmy. Na szczęście teraz nasze drogi się połączyły i mam okazję delektować się masłem do ciała o bajecznym zapachu Tropic. Tak egzotyczny zapach jest w sam raz na jesień, bo pozwoli mi się przenieść myślami na słoneczną plażę, gdy za oknem będzie chłodno i deszczowo.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Go&Home, naturalna marka z Austrii, to nowość na polskich rynku. W ich kosmetykach znajdziemy wodę źródlaną z gór Tyrolu. Ja uwielbiam melony, więc widok mleczka do ciała i rąk 2 w 1 Świeży melon wywołał u mnie przypływ radości. Melony wielbi również papież św. Franciszek i zupełnie mu się nie dziwię. Smak i zapach melona potrafi uwieść, tak samo jak kosmetyki Go&Home

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Przebieram niecierpliwie nóżkami, jak spiszą się owe kosmetyki. Jak tylko będę znać moje odczucie, to podzielę się nimi z wami. Na razie jednak nacieszę nimi wzrok. 

Wszystkie kosmetyki do kupienia w sklepie ecobody, który prowadzony jest z pasją i miłością do kosmetyków naturalnych. Aktualnie wszystkie kosmetyki Logona w niższych cenach aż o 30%. 

8 komentarzy:

  1. Jestem ich bardzo ciekawa, Lavera i Logona to świetne marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać, jak moja skóra się do nich ustosunkuje.

      Usuń
  2. Też jestem ciekawa, szczególnie masła Logony.
    Do lavery się trochę zraziłam bo produkty które miałam były przeciętne- w działaniu podobne do alverde jednak trochę droższe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masło Logona zaintrygowała mnie i intuicja podpowiada mi, że je pokocham.
      Lavera ma lepsze i gorsze kosmetyki, ale to serum mnie bardzo ciekawi.

      Usuń
  3. Miałam próbkę tego serum Lavery, bardzo mi się podobało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog, cieszę się, że tu trafiłam. A ten św. Franciszek mnie szczerze rozbawił :D

    OdpowiedzUsuń