26.05.2017

Włoskie drzewo różane, czyli Legno Di Rosa od Erbario Toscano

Włoska marka Erbario Toscano nie jest mi obca. Jednak poznanie zapachów było dla mnie nowością. Dzięki sklepowi Aromaty Toskanii miałam okazję poznać wszystkie zapachy i jednym z piękniejszych okazało się Drzewo różane. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

LEGNO DI ROSA - Drzewo Różane - Róża, kwiatowy symbol miłości, piękna i kobiecości. Ma delikatny wszechobecny aromat. Podziwiana przez Greków, Rzymian, Chińczyków i Mongołów … Róża uwodzi od wieków. Już Persowie jako pierwsi uzyskali czysty olejek eteryczny z róży damasceńskiej.

Palisander jest świeżym i czystym zapachem, natychmiast rozpoznawalnym po jego kwiatowej nucie głowy wzbogaconej przez słodycz miodu i karmelu. Dopełnieniem zapachu określającym osobliwość woni jest esencja róży damasceńskiej. Nutę bazy stanowią słodkie i drzewne aromaty wanilii i kwiatów tytoniu.

Nuta głowy - kwiatowa: róża, anyż, rumianek

Nuta serca – kwiatowa, pikantna: róża, goździk, miód, karmel, fiołek, ylang ylang, konwalia, geranium

Nuta bazy(podstawowa)-drzewna: bursztyn, kwiaty tytoniu, drzewo sandałowe, wanilia, paczuli, nuty żywiczne

Cena - 156,60 zł (50 ml) 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

2 komentarze:

  1. Piękny jest ten zapach, cieszę się, że miałam przyjemność go poznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jeszcze podobają się zapachy Primavera Toscana i Black Pepper.

      Usuń