26.07.2017

Wzmacniający szampon do włosów Biofficina Toscana

Włoska, naturalna marka Biofficina Toscana, podobnie jak Idea Toscana, szturmem wdarła się do mojej pielęgnacji i rozkochała mnie w sobie. A dziś zaprezentuję wam wzmacniający szampon do włosów. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Opis producenata

Wzmacniający szampon do włosów (koncentrat - 150 ml) naprawia suche i osłabione włosy.

Opracowany z udziałem składników czynnych pochodzenia roślinnego o nawilżającym i odżywczym działaniu.

Zawiera toskański miód, ekstrakty ślazu, słonecznika, liści oliwnych oraz Pentavin®- innowacyjny aktywny składnik o działaniu nawilżającym i odżywczym.

Aromat: świeże roślinne nuty cytryny i szałwii (z olejków eterycznych)

Sposób użycia: do rozcieńczania z wodą i/lub hydrolatem Biofficina Toscana, w szczególności cyprysowym. Zaleca się stosowanie do poziomów wyszczególnionych na aplikatorze.  

Aktywne składniki: Substancje powierzchniowo czynne pochodzenia roślinnego, miód organiczny, Pentavin®, organiczne ekstrakty słonecznika, ślazu i oliwy, olejki eteryczne z organicznych cytryn i szałwii, witamina E

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moja ocena 

Szampon pachnie subtelni cytrusami. Zapach jest dość ulotny, więc długo nie utrzymuje się po myciu na włosach. Zapach jest uniwersalny, orzeźwiający i dodający energii, więc spodoba się nie tylko kobietom, ale też mężczyznom. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Choć producent zaleca rozrabiać szampon-koncentrat z wodą lub hydrolatem, to ja tego nie robię. Uważam, że lejąca się konsystencja jest na tyle wodnista, że nie trzeba tego robić. A szampon jest na tyle wydajny, że to jego duża zaleta i wystarczy niewielka ilość na dokładne umycie włosów.

Opakowanie (150 ml) jest poręczne i wygodne w obsłudze. Szampon należy po otwarciu zużyć w ciągu 12 miesięcy. 

W Polsce szampon do kupienia w sklepie Biolinea w cenie 33,90 zł. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Moje włosy bardzo polubiły włoski szampon i mam apetyt na inne szampony. I nie ukrywam, że ogólnie marka Biofficina Toscana wystarczająco mnie zaintrygowało, by dogłębnie ją poznać, więc zdecydowanie rok 2017 będzie należał do włoskich marek takich jak wspomniana już Biofficina Toscana, ale też Idea Toscana

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Skład INCI: Aqua [Water], Ammonium lauryl sulfate, Lauryl glucoside, Myristyl lactate, Saccharide isomerate, Mel/Honey *,Helianthus annuus (Sunflower) seed extract*, Malva sylvestris (Mallow) extract*, Olea europaea (Olive) leaf extract*, Citrus medica limonum (Lemon) peel oil*,Salvia sclarea (Clary) oil*, Glycerin, Benzyl alcohol, Limonene, Benzoic acid, Sodium benzoate, Dehydroacetic acid, Tocopherol, Linalool, Citral.
*z upraw organicznych

3 komentarze:

  1. Nie wiem czemu ale byłam przekonana, że ich szampony mają w składzie Cocamidopropyl Betainę, a tu miłe zaskoczenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny szampon. Mam ochotę na poznanie też innych szamponów marki Biofficina Toscana.

      Usuń
  2. Mam ich włosowe produkty na liście do przetestowania. Muszę tylko uszczuplić swoje zapasy :)

    OdpowiedzUsuń