8.09.2017

Irlandzkie pieszczoty, czyli balsamy do ust od Bia Beauty

Irlandzka, naturalna marka Bia Beauty skradła moje kosmetyczne serce. Mam ochotę poznać całą ofertę marki. Dziś przedstawię wam balsamy do ust - kokosowy i limonkowy. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Opis producenta 

Balsam limonkowy słodki i cytrusowy w smaku - przypomina nasz ulubione ciasto limonkowe!

Na bazie miodu i naturalnych olejków owocowych, cudownie nawilży i odświeży usta.

Produkt nie testowany na zwierzętach 

Skład INCI: Prunus amygdalus (migdałowiec pospolity), Cera alba (wosk pszczeli), Theobroma cacao (masło kakaowe), Citrus aurantifolia (limonka), Cinnamyl alcohol*, Citronellol*, Courmarin* , Eugenol*, Isoeugenol*. 

Balsam do kupienia w sklepie Le Organic w cenie 19,90 zł. 

Moja ocena 

Jak dla mnie balsam limonkowy nie pachnie ani słodko, ani cytrusowo. Momentami jest dla mnie bezzapachowy i przypomina w zapachu i smaku masło shea. Konsystencja balsamu jest masełkowa i balsam z łatwością daje się aplikować na ustach. 

Na szczęście walory smakowe i zapachowe zostają skutecznie zepchnięte na dalszy plan, bo działanie balsamu jest na pierwszym miejscu. Balsam działa wyśmienicie. Usta są nawilżone i odżywione na najwyższym poziomie. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Opis producenta

Balsam kokosowy - wyjątkowy balsam do ust o nieziemskim zapachu przypomni nam, że lato nadchodzi.

Świetnie nawilży usta i pozostawi przyjemny smak.

Stworzony z naturalnych składników. Produkt nie testowany na zwierzętach. 

Skład INCI: Prunus amygdalus (migdałowiec pospolity), Cera alba (wosk pszczeli), Theobroma cacao (masło kakaowe), Cocos nucifera (kokos), Alcohol, Citrus limonum (cytryna), Cinnamal*, Citronellol*, Eugenol*, Isoeugenol*.

Balsam do kupienia w sklepie Le Organic w cenie 19,90 zł. 

Moja ocena

Balsam koksowy, w przeciwieństwie do balsamu limonkowego, pachnie jak w opisie, czyli słodko i kokosowo. Uwielbiam kokosowy zapach, więc od razu zakochałam się w tym balsamie. Moje usta również pokochały balsam, który fantastycznie o nie dba. Masełkowa konsystencja wręcz ślizga się na ustach. Zdecydowanie marka Bia Beauty wie, jak dogodzić swoim klientkom. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Bardzo się cieszę, że zdecydowałam się na balsamy Bia Beauty. Marka mnie nie zawiodła. Jestem ciekawa innych kosmetyków marki i na pewno je zaproszę do swojego domu. Bądźcie przygotowani na dalsze recenzje tych irlandzkich cudaków. 


2 komentarze: