20.10.2017

Drzewo różane, czyli pomadka w kredce Avril

Na pomadkę w kredce francuskiej, naturalnej marki Avril miałam ochotę, odkąd się o niej dowiedziałam. Na początku miałam problem z wyborem odpowiedniego koloru, aż w końcu zdecydowałam się na drzewo różane. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Pomadka jest kremowa, tak jak lubię. Z łatwością sunie po ustach. Nie zawiera żadnych błyszczących drobinek. Jest matowa. 

Jest bardzo wydajna. Należy ją zużyć w ciągu 36 miesięcy od otwarcia.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Marka Avril ma w sobie coś, co mnie przyciąga. Jak dotąd, czego bym się nie dotknęła, wpisuje się idealnie w mój gust. Czasem tak po prostu jest, że zakochujemy się w danej marce. I tak jest u mnie w przypadku Avril. Jeszcze nieraz ta marka zawita u mnie. 

Pomadka Bois de Rose do kupienia w sklepie Biolinea w cenie 17,90 zł.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Simmondsia chinensis seed oil*, ricinus communis seed oil*, helianthus annuus seed oil*, caprylic/capric triglyceride, ci 77891, cera alba, copernicia cerifera cera, butyrospermum parkii butter extract*, candelilla cera, cetyl palmitate, ci 75470, ci 77492, cetearyl alcohol, hydrogenated olive oil stearyl esters*, jojoba esters, hydrogenated castor oil, zea mays starch, ricinus communis seed oil, cetyl alcohol, palmitic acid, stearic acid, parfum, tocopherol, helianthus annuus seed oil.
 * składnik pochodzący z upraw ekologicznych
100% składników pochodzenia naturalnego
42% składników pochodzących z upraw organicznych

1 komentarz: