5.10.2018

Siła neroli, czyli mydło naturalne All Naturals

Na naturalne, angielskie mydełka All Naturals ostrzyłam pazurki, odkąd je tylko wypatrzyłam. Szczęśliwy trafem nie musiałam na nie długo czekać. Na początek wybrałam wersję Gorgeous Neroli Orange Blossom. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Mydełko pachnie intensywnie neroli. Zapach jest obłędny. Bardzo lubię neroli, więc zapach bardzo mnie cieszy. Długo utrzymuje się na skórze. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Konsystencja średnio twarda. W kontakcie z wodą mydełko staje się o drobinę plastyczne. Po kąpieli trzyma klasę na mydelniczce. Nic się nie ciapie, nie ślimaczy. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Mydełko ładnie się pieni. Pięknie odświeża ciało. Jest delikatne i nadaje się do higieny intymnej. Nic nie piecze, nic nie szczypie. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Bardzo polubiłam mydełko All Naturals. Wręcz się w nim zakochałam. Chętnie do niego wrócę, a i też wypróbuję inne zapachy. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Mydełka do kupienia poza oficjalnym sklepem przykładowo w  Boots w cenie £4.99.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Olea Europaea (Olive Oil),Cocos Nucifera (Coconut Oil), Elaeis Guineensis (Palm Oil), Glycerin, Helianthus Annuus (Sunflower Seed Oil), Ricinus Communis (Castor Seed Oil), Butyrospermum Parkii (Shea Fruit Butter), Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond Oil), Simmondsia Chinesis (Jojoba Seed Oil), Rosa Canina (Rosehip Seed Oil), Theobroma Cacao (Cocoa Seed Butter), Cera Alba (Beeswax), Parfum, Citrus Aurantium (Neroli) Oil , Tocopherol (Vitamin E Oil).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz