28.11.2018

Szaleństwo na Black Friday

W tym roku zdecydowałam się na zakupy na Black Friday. Bardzo się cieszę z tych zakupów, bo obniżki były duże i miałam na dodatek darmowe wysyłki. A oto, na co się zdecydowałam:

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

W sklepie Biolinea wybrałam: nawilżający krem z dodatkiem malwy Biofficina Toscananawilżające masło do dłoni z różą Idea Toscanaszampon do włosów słabych i zniszczonych Alkemilla oraz błyszczyk do ust w odcieniu Etere marki Alkemilla

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Natomiast w sklepie Chilly Beauty wybrałam 2 kosmetyki naturalnej marki z Islandii Purity Herbsserum do twarzy oraz krem różany The Rose Wonder do skóry dojrzałej i/lub suchej. 

8 komentarzy:

  1. Jaki ładny woreczek na drugim zdjęciu. Oprócz Bioficiny to wszystkie marki są dla mnie nieznane. Również porobiłam zakupy na Black Friday, ale na 2 paczki nadal czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo jestem ciekawa produktów Purity :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czaiłam się na nie już jakiś czas. I w końcu doczekałam się super obniżki :)

      Usuń
  3. Świetne zakupy, ja byłam na Ekocudach więc w Czarny Piątek nie poszalałam:( Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi Purity Herbs.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze u Ciebie ciekawe kosmetyki 😉😉

    OdpowiedzUsuń