11.01.2019

Błyszczyk do ust Alkemilla

Gdy tylko zobaczyłam naturalny, włoski błyszczyk do ust Alkemilla, musiałam go mieć.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza


Opis producenta

Błyszczyk do ust Etere Alkemilla o różowym, perłowym i niedostrzegalnym kolorze, srebrne mikro refleksy rozświetlają uśmiech podkreślając biały kolor zębów. Błyszczyk na bazie olejku rycynowego, wzbogacony wyciągiem z pestek moreli i witaminą E.
  • kolor: perłowo różowy ze srebrnymi mikro refleksami
  • konsystencja: płynna
  • aplikator: końcówka ze ściętą gąbką ułatwiająca aplikację
  • łatwa aplikacja i długotrwały efekt
  • nawilża i chroni usta
  • produkt wegański
  • nie testowany na zwierzętach
  • pojemność: 10ml
  • testowany na zawartość niklu, chromu i kobaltu. 
Autor zdjęcia: Naturalna dusza



Moja ocena 


Błyszczyk daje delikatną, różową poświatę z rozświetleniem brokatowym. Nie jest to odcień wyzywający, a raczej na każdą okazję, na co dzień. Lubię takie subtelne podkreślenie ust. Odcień Etere w sam raz wpisał się w mój gust. 

Opakowanie jest wygodne. Nic się nie wylewa, gdy próbuję zakręcić błyszczyk. Jest to dla mnie ważne, bo zdarzały mi się błyszczyki, które się wylewały przy zakręceniu i musiałam ścierać go chusteczką higieniczną. W przypadku Alkemilla nic takiego nie ma miejsca. 

Jednak błyszczyk nie jest bez wad. Należy go zużyć w ciągu 6 miesięcy od otwarcia i uważam ten okres za zbyt krótki. Ja go nie jestem w stanie zużyć w ciągu pół roku. 

Teraz jestem ciekawa pomadek Alkemilla. Może niedługo się przekonam, czy są tak przyjemne jak błyszczyk.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza


W Polsce błyszczyk do kupienia w sklepie Biolinea w cenie 34,90 zł.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza


Skład INCI: RICINUS COMMUNIS SEED OIL (RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL)*, OLEIC/LINOLEIC/LINOLENIC POLYGLYCERIDES, PRUNUS ARMENIACA KERNEL EXTRACT (PRUNUS ARMENIACA (APRICOT) KERNEL EXTRACT), GLYCERYL ROSINATE, SILICA, TOCOPHEROL, PARFUM (FRAGRANCE)
* z kontrolowanych upraw ekologicznych

Może zawierać +/-: CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE),CI 77019(MICA), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77510 (FERRIC FERROCYANIDE), CI 77007 (ULTRAMARINES), CI 77742 (MANGANESE VIOLET), CI 15850 (RED7), CI 15850 (RED6),CI 19140 (YELLOW 5), CI 45410 (RED27)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz