30.08.2019

Truskawkowo-waniliowy balsam do ust Bio Happy

Naturalna marka Bio Happy zainteresowała mnie swoim balsamem do ust. Wybrałam wersję truskawka i wanilia. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza


Opis producenta 

Balsam do ust Date i Vanilla (Truskawka i Wanilia). Ochronny i odżywczy balsam do ust o naturalnym aromacie waniliowo truskawkowym, wzbogacony olejami: koksowym, słonecznikowym i rycynowym. Naturalna ochrona i delikatny połysk ust. Wzbogacony cennym olejem z kolibła egipskiego znanego ze swoich właściwości przeciwzmarszczkowych i uelastyczniających skórę.  Polecany w szczególności do skóry dojrzałej i wymagającej.

Nuty zapachowe: bergamotka, cytryna, morela, lukrecja, anyż, wiśnia, cynamon, pieprz, miód, drewno cedrowe

Bardzo kobiecy, owocowo waniliowy zapach z nutą lukrecji, a w sercu anyż i cynamondelikatnie połączony z wiśnią i pieprzem, na ciepłej bazie miodu i nut drzewa cedrowego.

Pojemność: 10 ml

Autor zdjęcia: Naturalna dusza


Moja ocena 

Balsam pachnie subtelnie mieszanką truskawki i wanilii. Zapach bardzo mi odpowiada. Długo utrzymuje się na ustach. Jeśli się przypadkiem zje balsam, to smakuje słodko.

Konsystencja jest żelowa. Zaskoczyłam się tą konsystencją. Spodziewałam się twardego balsamu i konieczności skrobania paznokciem. A tu taka miła niespodzianka. Balsam ładnie daje się nabierać na palec i bezproblemowo rozsmarowuje na ustach.

Balsam jest mało wydajny. Towarzyszył mi przez zaledwie 2,5 tygodnia. Balsam po otwarciu należy zużyć w ciągu 12 miesięcy.

Moje usta pokochały balsam Bio Happy. Dzięki niemu są we wspaniałej kondycji. Są nawilżone, odżywione i tryskające energią. Balsam jest idealny i mogę mu wybaczyć słabą wydajność. Z wielką przyjemnością wrócę do tego balsamu, a też poznam inny wersję - Kokos i Lilia. 

Balsam do kupienia w sklepie Cedrynek w cenie 27,90 zł. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza


Skład INCI: Ricinus communis seed oil, Hydrogenated vegetable oil, Oleic/ linoleic/linolenic polyglycerides, Aroma*, Theobroma cacao seed butter*, Balanites roxburghii seed oil, Butyrospermum parkii butter*, Vanilla planifolia fruit extract, Helianthus annuus seed oil, Squalene°, Tocopherol, Beta-sitosterol, Stevia rebaudiana leaf/stem extract, Alcohol*. .
*z rolnictwa ekologicznego
°ze składników naturalnych
Przetestowany na obecność niklu.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza


4 komentarze:

  1. Z takim balsamem moje usta byłyby wniebowzięte.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wersja z kokosem bardziej do mnie przemawia, choć sam produkt bardzo fajny i mnie też zaskoczyła konsystencja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też się skuszę na tę wersję kokosową.

      Usuń