20.09.2019

Kredka do oczu Living Nature

Naturalna marka z Nowej Zelandii Living Nature podbiła moje serce. Tym razem pod lupę wzięłam kredkę do oczu

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Kredka jest w kolorze szarym. Nie chciałam czarnej. Potrzebowałam odmiany od stałego makijażu.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Kredka jest bardzo miękka. Ładnie sunie po skórze. Nie rozmazuje się. Jest trwała, bo makijaż utrzymuje się przez cały dzień. 

Jest wydajna i znika z ślimaczym tempie. Po otwarciu należy ją zużyć w ciągu 24 miesięcy. Myślę, że w ciągu 2 lat uda mi się ją zużyć.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Kredka bardzo łatwo się zmywa. Wystarczy sama woda. Nawet nie musi być ciepła. Zimną też się makijaż zmyje. Nie musimy sięgać ani po płyn micelarny ani po mleczko do demakijażu. Ucieszy ten fakt te kobiety, które nie lubią tych kosmetyków. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Jestem bardzo zadowolona z kredki do oczu Living Nature. Spełnia moje oczekiwania w 100%. To dobrze wydane pieniądze. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

W Polsce kredka do kupienia wyłącznie na indywidualne zamówienie za pośrednictwem sklepu Unikalne kosmetyki. Cena kredki to $29.00 NZD. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Caprylic/capric triglyceride, C10-18 Triglycerides, Ricinus communis (castor) seed oil**, Copernicia cerifera (carnauba) wax**, Hydrogenated castor oil, Mica, Euphorbia cerifera (candelilla) wax, Cera alba**, Tocopherol, Ascorbyl palmitate, CI 77499 (Iron oxide), CI 77891 (titanium dioxide).
**Certified organic. 100% natural origin of total. Always refer to product packaging for most current list.

2 komentarze:

  1. Kurcze fajna, ale nie wiem, czy zapłaciłabym tyle za kredkę, a jeśli już to na pewno czarną :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie żałuję wydanych pieniędzy. Kredka jest śliczna.

      Usuń