15.11.2019

Pianka do mycia twarzy od Propolia

Francuską, naturalną markę Propolia znam już dość dobrze. Tym razem pod lupę biorę piankę do mycia twarzy. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Opis producenta 

Organiczna pianka to mycia twarzy – detoks dla skóry  „Sur mon nuage”

Delikatna, organiczna pianka myjąca Propolia wykorzystuje oczyszczające właściwości zawartych w niej naturalnych składników aktywnych. Świeża, delikatna formuła codziennej pielęgnacji łączy w sobie oczyszczającą moc propolisu z nawilżającym aloesem i tonizującą zieloną herbatą.

Zapewnia czystość i komfort każdemu rodzajowi skóry.

Pojemność 100 ml.

Certyfikaty BIO Cosmos Organic, EcoCert

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moja ocena 

Pianka pachnie delikatnie cytrusami. Zapach jest ulotny, ale bardzo przyjemny. 

Opakowanie jest wygodne, a pompka działa bez zarzutów. Na jedno mycie wystarczą trzy pompki. Piana jest duża i ładnie myje buzię. Nie wysusza ani nie podrażnia. Trzeba jednak uważać na oczy, bo lubi lekko piec. 

Pianka jest wydajna. Pojemność 100 ml towarzyszy mi przez 25 dni stosowania rano i wieczorem. Aplikowałam za każdym razem trzy pompki. Piankę po otwarciu należy zużyć w ciągu 9 miesięcy. Opakowanie wygodne. Pompka działa bez zarzutów, aż do samego końca. 

Moja buzia pokochała piankę Propolia. To już kolejny kosmetyk tej marki, który skradł mi serce. Z miłą chęcią do niego wrócę. Dla fanek dobrego mycia twarzy ta pianka to must have

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

W Polsce pianka do kupienia w sklepie BeeYes w cenie 46 zł.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Aqua (Woda), Camellia Sinensis (Zielona Herbata) Leaf Water*, Glycerin**, Mentha Piperita (Mięta pieprzowa) Leaf Water*, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Decyl Glucoside, Polyglyceryl-10 Laurate, Caprylyl/Capryl Glucoside, Camellia Sinensis Leaf Extract*, Propolis Cera (oczyszczony propolis)*, Bisabolol*, Alcohol**, Parfum, Xanthan Gum, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Citric Acid, Citral, Limonene, Linalool. 
* Składniki pochodzące z upraw ekologicznych
** Wyprodukowano przy użyciu składników organicznych


6 komentarzy:

  1. A ja właśnie jestem na etapie szukania pianki do twarzy. :) Najchętniej to bym wróciła do hej organic.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę kiedyś wypróbować tę piankę z Hej Organic.

      Usuń
  2. Bardzo fajny produkt, tym bardziej że ostatnio bardzo polubiłam oczyszczanie piankami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też przypadło do gustu oczyszczanie pianką.

      Usuń