28.02.2020

Mleczko do twarzy od Propolia

Uwielbiam mleczka do demakijażu. Nie wyobrażam sobie życia bez takiego mleczka. Tym razem do pielęgnacji włączyłam mleczko od Propolia

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Opis producenta 

Oczyszczenie skóry.

Dzięki mleczku do twarzy Propolia, twoja skóra stanie się oczyszczona i delikatna.

Idealne do każdego rodzaju skóry, delikatnie usuwa makijaż i zanieczyszczenia nagromadzone w ciągu dnia, nie pozostawiając tłustej warstwy. Płynna struktura, wzbogacona składnikami zmiękczającymi i odżywczymi, zapewnia niezwykłe odczucie odżywienia, pozostawiając skórę promienną i aksamitną.

Certyfikaty: ECOCERT, BIO

99% wszystkich składników jest pochodzenia naturalnego,

99% składników roślinnych pochodzi z upraw ekologicznych

50% wszystkich składników pochodzi z upraw ekologicznych


Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moja ocena 

Mleczko pachnie subtelnie ziołami. Zapach jest na tyle ulotny, że chwilowo mam wrażenie, że mleczko jest bezzapachowe. 

Konsystencja dość lejąca się, wodnista. Trzeba uważać, żeby mleczko nie wylało się z dłoni czy wacika. Nie do końca odpowiada mi taka konsystencja. Zdecydowanie wolę bardziej gęste mleczka. Mleczko nie szczypie w oczy. To jest duży plus. 

Mleczko za sprawą swojej konsystencji nie jest zbyt wydajne. Towarzyszyło mi przez 24 dni. Stosowałam je systematycznie rano i wieczorem. Po otwarciu należy je zużyć w ciągu 12 miesięcy. 

Mimo drobnych potknięć, bardzo polubiłam mleczko Propolia. Ładnie oczyszcza skórę i przywraca witalność. Z miła chęcią jeszcze kiedyś wrócę do tego mleczka. 

W Polsce mleczko do kupienia w sklepie BeeYes w cenie 77 zł.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Aloe barbadensis leaf juice*, Aqua (Water), Glycerin, Caprylic/capric triglyceride, Helianthus annuus (Sunflower) seed oil, Isopropyl isostearate, Lauryl glucoside, Polyglyceryl-2 dipolyhydroxystearate, Xanthan gum, Mel (Honey)*, Levulinic acid, Sodium benzoate, Citrus sinensis (Sweet Orange) peel oil expressed*, Parfum (Fragrance), Sodium levulinate, Potassium sorbate, Citric acid, Tocopherol, Alcohol**, Sodium hydroxide, Propolis cera*, Rosmarinus officinalis (Rosemary) leaf oil*, Limonene, Linalool, Citral. *Ingredients from Organic Farming **Made using Organic Ingredients

2 komentarze:

  1. Ale kusisz tą marką :)
    Gdyby nie ten ban i zapasy...

    Już nawet mam zapisane w notesiku co chciałabym od nich miec :)

    OdpowiedzUsuń