20.03.2020

Różany balsam do ust od Skin & Tonic London

Naturalna marka Skin & Tonic London jest mi nieznana. Poznawanie marki zaczynam od różanego balsamu do ust. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Balsam pachnie subtelnie różą. Zapach jest mglisty. Szybko znika z ust. Szkoda, bo lubię różane wonie w kosmetykach. 

W konsystencji czuć masełko shea. Balsam ładnie sunie po ustach. Daje uczucie nawilżenia i odżywienia. Spisał się dobrze w miesiącach zimnych. Znakomicie chronił przed mrozem i wiatrem. 

Balsam jest dość wydajny. Waga 4,30 g towarzyszyła mi przez 5 tygodni. Kosmetyk po otwarciu należy zużyć w ciągu 12 miesięcy.

Balsam spodobał mi się. Jest to typowy balsam na bazie masła shea. Szału nie ma, ale jest to poprawny balsam. Jeśli jeszcze trafię na niego w fajnej promocji, to może się skuszę. Na razie mam inne balsamy do ust na oku. Ale kto lubi masło shea, to będzie zachwycony tym balsamem. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Balsam do kupienia w sklepie Ecco-Verde w cenie 21,99 zł.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza


Skład jest spisany z opakowania, bo w sklepie jest podany błędnie.

Skład INCI: Cocos Nucifera (Coconut) Oil [1], Cera Alba (White Beeswax) Extract [1], Butyrospermum Parkii (Shea) Butter [1], Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Seed Oil [1], Rosa Centifolia (Rose) Flower Extract 
[1] z kontrolowanych upraw ekologicznych

11 komentarzy:

  1. Właśnie go używam. :)
    Jest fajny ale szkoda, że zapach taki delikatny. Nawet pokuszę się, ze ledwo wyczuwalny.
    Jedyny minusik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, słaby zapach to minus. Ale tak poza tym, to poprawny balsam do ust.
      A gdzie kupiłaś swój balsam?

      Usuń
    2. W H&B pojawiła sie ta marka jeszcze przed świetami. Jak robiłam zakupy to go dorzuciłam aby miec darmowa dostawę :)

      Usuń
    3. Marka robi się coraz popularniejsza.

      Usuń
    4. Tak. Chciałabym coś jeszcze od nich ale u mnie nie widziałam nic co bym chciała kupić.
      A szkoda :) nie widziałam kremów...

      Usuń
    5. Na Ecoo-Verde jest tylko jeden krem do twarzy na bazie masła shea.
      https://www.ecco-verde.pl/skin-tonic-london/lagodzacy-balsam

      Usuń
    6. O widzisz! Ja na stronie producenta nie widziałam. :) muszę zobaczyć czy na angielskiej stronie Ecco-Verde tez jest.

      Usuń
    7. Ten widziałam, ale to taki balsam do wszystkiego. Jako krem bym sie bała używać. :)

      Usuń
    8. To fakt, to taki uniwersalny krem.

      Usuń
  2. Bardzo lubię tego typu balsamy, używałabym z chęcią :)

    OdpowiedzUsuń