16.10.2020

Waniliowy budyń, czyli krem do rąk Bema

W czasie pandemii moje dłonie bardzo ucierpiały. Na ratunek przyszła włoska marka Bema.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Opis producenta 

Odżywczy naturalny krem do rąk Bema Love bio idealny dla osób z suchymi i popękanymi dłońmi, doskonale chroni i nawilża skórę rąk. Nasycony substancjami wzmacniającymi, jak masło shea i słodkie migdały, zabezpiecza dłonie przed zimnem, jednocześnie zapewniając im długotrwałe nawilżenie i elastyczność, bez pozostawiania tłustej warstwy. Idealny w kuracji przeciw efektom starzenia się skóry oraz przy redukcji ciemnych plam. Utrzymuje skórę rąk miękką i gładką przez bardzo długi czas.

Moja ocena 

Krem pachnie intensywnie waniliowo. Zapach długo utrzymuje się na dłoniach. 

Konsystencja budyniowa. Gęsta. Krem ładnie wtapia się w skórę. Pozostawia lekką tłustą warstwę, ale po ok. 40 minutach ta warstwa znika. 

Krem po otwarciu należy zużyć w ciągu 6 miesięcy. Towarzyszył mi przez równy miesiąc. 

Moja dłonie są zakochane w tym kremie. To jeden z lepszych kremów do rąk, jaki znam. Z miłą chęcią do niego będę Marka Bema po raz kolejny mnie nie zawiodła. 

Krem do kupienia w sklepie EkoZuzu w cenie 42 zł.


Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Aqua/Water, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Oryza Sativa (Rice) Germ Oil, Glycine Soja* (Soybean) Oil, Prunus Amygdalus Dulcis* (Sweet Almond) Oil, Olea Europaea* (Olive) Fruit Oil, Butyrospermum Parkii*(Shea) Butter, Potassium Cetyl Phosphate, Amaranthus Caudatus Seed Oil, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Glyceryl Caprylate, Persea Gratissima* (Avocado) Oil, Glyceryl Stearate, Salix Alba(Willow) Bark Extract, Citric Acid, Tocopherol, Kaolin, Parfum/Fragrance.
* prodotto da Agricoltura Biologica/organic agriculture.

2 komentarze:

  1. Krem nie dla mnie, ponieważ nie cierpię budyniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może w zimowym okresie spróbuję, u mnie najlepiej spisywał się Yope :)

    OdpowiedzUsuń