5.03.2021

Warzywna bomba, czyli krem do twarzy z ogórkiem od AA Go Green

Spoglądając na nowości w Rossmann'ie, wypatrzyłam serię AA Go Green z EcoCert. Na pierwszy ogień wzięłam krem do twarzy z ogórkiem. 

Krem pachnie subtelnie ziołami. Nie czuję zielonego, świeżego ogórka, a szkoda, bo lubię ten zapach. Zapach jest ulotny. 

Konsystencja dość lejąca, wodnista. Trzeba uważać, żeby nie wylała się z dłoni. Taka konsystencja nie do końca wpada w mój gust, bo wolę gęste, treściwe, ale jestem w stanie wybaczyć tę wadę.

Krem ładnie wtapia w skórę do matu. 

 Skóra jest nawilżona i odżywiona. Podoba mi się ten efekt. 

Krem jest wydajny. Towarzyszył mi przez miesiąc używania rano i wieczorem. Po otwarciu krem należy zużyć w ciągu 3 miesięcy.

Jestem bardzo zadowolona z tego kremu. Chętnie do niego wrócę. Udany kosmetyk. 

Cena kremu waha się w zależności od sklepu miedzy 30-35 zł.






 

2 komentarze:

  1. Super że coraz więcej takich naturalnych linii także w ofercie typowo drogeryjnych marek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz drogeryjne marki nas zasypują naturalnymi kosmetykami.

      Usuń