1.07.2022

Odmładzający krem na noc Organic Life

 Polska, naturalna marka Organic Life debiutuje u mnie. Na pierwszy ogień wybrałam krem na noc. 

Krem pachnie intensywnie kwiatowo. Zapach jest mocny i lekko duszący, ale szybko znika ze skóry.

Konsystencja gęsta, ale nietłusta. Krem ładnie wtapia się w skórę. 

Producent zaleca krem stosować na noc, lecz ja stosowałam też na dzień i spisywał się dobrze. 

Na opakowaniu nie ma informacji, w jakim czasie należy zużyć krem po otwarciu. Krem towarzyszył mi przez 2 tygodnie. 

Wydawałoby się, że polubiłam ten krem, ale coś mi nie do końca dawał świetnie nawilżenie. Czułam lekką suchość po nałożeniu, a stosowałam go w kwietniu. Może w zimowe miesiące byłoby lepiej. Jednak na razie nie planuję do niego wrócić.Choć mam ochotę na inne produkty tej marki. Krem rozbudził mój kosmetyczny apetyt.

Kupiłam krem stacjonarnie w Aptece Studenckiej w cenie 65,50 zł.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz