11.07.2014

Dr. Organic pożegnał Kraków

W kwietniu dzieliłam się radosną wiadomością. A dokładnie tym, że kosmetyki Dr. Organic zagościły stacjonarnie w aptece (czyt. Dr. Organic w Krakowie).

Niestety dziś muszę zasmucić wielbicielki tej marki, gdyż producent wycofał się z aptek. I jak sama miałam okazję się przekonać, nie ma już ani jednego produktu w aptece.

I znów miłośniczki Dr. Organic skazane są tylko i wyłącznie na zakupy przez internet. A wybór jest malutki, bo w Polsce są tylko dwa sklepy internetowe oferujące Dr. Organic: Kosmetyki Dr. Organic oraz Locri.

Pozostała nam nadzieja, że może jeszcze kiedyś Dr. Organic zawita ponownie do polskich sklepów stacjonarnych i półki będą wyglądać tak jak te w Wielkiej Brytanii.




6 komentarzy:

  1. Rozkoszuję się tym zdjęciem od 5 minut:-D szkoda, że się wycofali, ale na mój babski rozum jeszcze tego pożałują, kiedy o marce usłyszą rzesze klientek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś nastaną czasy, że i my będziemy miały stacjonarnie takie cuda w takiej ilości.

      Usuń
  2. Decyzje producentów/dystrybutorów czasem są dla mnie niezrozumiałe. I nie zdążyłam się załapać na stacjonarne zakupy Doktorka...ech... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to też niezrozumiała decyzja. Szkoda, że się wycofali. Udało mi się jedynie kupić kilka produktów oraz wymacać i powąchać wszystkie dostępne testery :)

      Usuń
  3. Pełna oferta marki Dr Organic jest dostępna w firmowym sklepie internetowym http://drorganickosmetyki.pl oraz w ponad 50 punktach aptecznych oraz sklepach zielarskich na terenie województwa mazowieckiego. Akutalną listę punktów można obserwować tutaj: http://drorganickosmetyki.pl/Gdzie-kupic--cinfo-pol-4.html

    Już niedługo kolejne województwa. Dotrzemy również do Krakowa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za wiadomość.

    OdpowiedzUsuń