1.12.2017

Aloesowa dawka, czyli gel od Jan Barba

Naturalna, polska marka Jan Barba przypadła mi do gustu. A dziś opowiem wam o gelu do twarzy.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Opis producenta 

Lekka i szybkowchłaniająca się dawka witamin

GEL pielęgnujący do twarzy, dłoni i ciała jest naszą najlżejszą kompozycją. Stworzony na bazie żelu z aloesu, wzbogacony witaminami C i A oraz prowitaminą B5 zadba o najbardziej wymagającą cerę. Idealny pod podkład, na upalne dni i dla osób z cerą skłonną do przetłuszczania się.

Idealnie komponuje się z Tonikiem Ziołowym.

Bezzapachowy i bardzo delikatny. Wegański i jak wszystkie nasze kompozycje 100% naturalny i bez GMO.

Sposób użycia: Jedną – dwie krople nanieść na twarz i rozsmarować. Jest bardzo wydajny.

Zapach i kolor kosmetyku z czasem mogą nieznacznie ulec zmianie.

Moja ocena 

Gel jest bezzapachowy, tak jak obiecuje producent. Ma gelową konsystencję, dzięki czemu jest bardzo wydajny. Wystarczy kilka kropelek, by pokryć całą buzię. Buteleczka 50 ml starczy na długo. 

Gel ładnie wtapia się w skórę, nie pozostawiając tłustego filmu. Ale gelowa konsystencja jest subtelnie wyczuwalna. Nie można przesadzać z ilością nakładanego gelu, bo jeśli nałożymy za dużo, to gel zostawia brązową poświatę na skórze, co nie wygląda estetycznie. 

Moja skóra pokochałam gel od Jana Barba i jeszcze nieraz do niego wrócę. Jest warty swojej ceny. 

Gel do kupienia w sklepie oficjalnym Jan Barba

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Aqua (Woda), Glycerin (Gliceryna Roślinna), Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate (Ekstrakt z Korzenia Rzodkwi), Ascorbic Acid (Witamina C), Retinyl Acetate (Witamina A), Panthenol (Prowitamina B5), Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder (Żel z Aloesu), Xanthan Gum (Guma Ksantanowa). 

2 komentarze:

  1. Że ja nie zwróciłam na niego wcześniej uwagi? Wydawało mi się pewnie, że jest to żel do mycia twarzy, a nie smarowidło pielęgnacyjne, wygląda bardzo zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń