15.12.2017

Krem do rąk Bio IQ

Polska, naturalna marka Bio IQ chodziła za mną już od dawna. W końcu skusiłam się na krem do rąk. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Krem do rąk ma lekko żółty kolor i gęstą konsystencję, tak jak lubię. Ładnie wtapia się w skórę i nie pozostawia tłustego filmu. Krem jest bardzo wydajny. Należy do zużyć w ciągu 6 miesięcy od otwarcia. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moje dłonie bardzo polubiły krem do rąk Bio IQ i z pewnością jeszcze do niego wrócę, szczególnie w sezonie jesienno-zimowym. Krem warty swojej ceny (43 zł). 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza 
Autor zdjęcia: Naturalna dusza 


Skład INCI: AQUA, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER EXTRACT*, COCO-CAPRYLATE/CAPRATE, GLYCERYL STEARATE SE, GLYCERYL STEARATE, GLYCERIN, CETEARYL ALCOHOL, CETYL ALCOHOL, ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT*, TOCOPHEROL, BETA-SITOSTEROL, SQUALENE, SODIUM DEHYDROACETATE, CETEARYL GLUCOSIDE, XANTHAN GUM, LINOLEIC ACID, LINOLENIC ACID, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE, CITRIC ACID, PARFUM, LINALOOL

6 komentarzy:

  1. Cena do niskich nie należy jeśli chodzi o krem do rąk :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Obecnie w sklepie nie ma kremu do rąk ale zamowie sobie próbki na próbę. Skład kremów rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa, jak ocenisz kremiki.

      Usuń
    2. Uzywałas krem do twarzy tej firmy? Czy czekas na moja opinie?😉

      Usuń
    3. Jeszcze nie miałam, ale planuję mieć. I czekam na twoją opinię.

      Usuń