6.04.2018

Krem do dłoni i ciała Joyful od Antipodes

Poznając markę Antipodes, nie mogłam przejść obojętnie obok kremu do rąk i ciała Joyful.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Opis producenta 

Krem do dłoni i ciała o bardzo letnim zapachu czarnej porzeczki i kwiatów hibiskusa z południowego Pacyfiku. Olej z awokado natychmiast nawilży i odżywi suchą, zestresowaną skórę. Ten aksamitny krem nie pozostawia tłustej warstwy i nadaje się do wszystkich typów skóry.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Moja ocena 

Krem do dłoni i ciała Joyful pachnie obłędnie. Delektując się tym kremem, mam wrażenie jakbym weszła do kwiaciarni pełnej orientalnych kwiatów. Marka Antipodes zdecydowanie powinna wypuścić perfumy o tym zapachu. Byłyby bestsellerem. 

Konsystencja dość gęsta. Nie wchłania się błyskawicznie. Trzeba się napracować nad wmasowywaniem. Producent zapewnia, że krem nie zostawia tłustej warstwy. U mnie jest ona delikatnie wyczuwalna, ale nie jest to wada. 

Przyznam się, że szkoda było mi stosować kremu w cenie 140 zł na ciało. Wypróbowałam go na ciało tylko jeden raz, a tak stosowałam wyłącznie na dłonie. I na ciele, i na dłoniach krem spisywał się bez zarzutów. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Krem jest dość wydajny. Wystarczy mała ilość, by pokryć dłonie. Opakowanie typowe dla marki ma pojemność 120 ml. Krem po otwarciu należy zużyć w ciągu 6 miesięcy. 

Moja skóra polubiła krem Joyful i chętnie do niego kiedyś powrócę, szczególnie ze względu na cudny zapach. Jednak też jestem ciekawa innego kremu - Delight o zapachu słodkiej gardenii. 

Krem Joyful do kupienia w sklepie Lavande.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Aqua (water), glycerine (vegetable), persea gratissima (avocado) oil, macadamia ternifolia (macadamia nut) oil, wheat straw glycosides, cetearyl alcohol, calendula officinalis (marigold flower) oil, tocopherol (Vitamin E), gluconolactone, sodium benzoate, calcium gluconate, rubus idaeus (raspberry seed) oil, hibiscus sabdarifa (hibiscus flower) extract, fragrance of blackcurrant: alpha isomethyl ionone, benzyl alcohol, citral, citronellol, coumarin**, eugenol**, farnesol**, geraniol**, isoeugenol**, limonene**, linalool**.
**of essential oil

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz