10.08.2018

Krem do rąk Lenz Naturpflege

Naturalna marka Lenz Naturpflege zaczynała u mnie od szamponu, który bardzo przypadł mi do gustu. Szampon rozbudził moją ciekawość do marki i dziś przedstawiam krem do rąk Łopian & Nagietek. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Opis producenta 

Regeneruje, nawilża i pielęgnuje. Organiczna i bogata formuła kremu zapewnia intensywną i skuteczną pielęgnację. Masło shea, olej kokosowy, sojowy, łopianowy, oliwa z oliwek i nagietek intensywnie regenerują i poprawiają elastyczność skóry dłoni. 

VEGE - BEZ PARABENÓW - BEZ ROPY NAFTOWEJ

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Moja ocena

Krem pachnie ziołowo-kwiatowo z wyczuwalną nutą alkoholu. Zapach nie do końca trafia w mój gust przez woń alkoholu, ale da się przyzwyczaić. 

Krem ma gęstą konsystencję, lecz błyskawicznie wtapia się w skórę. Nie zostawia tłustego filmu. Po jego nałożeniu można robić codzienne czynności. 

Jest wydajny (75 ml). Wystarczy mała ilość, by pokryć całe dłonie. Krem należy zużyć w ciągu 6 miesięcy od otwarcia. 

Moja skóra bardzo polubiła krem do rąk Lenz Naturpflege i jeszcze do niego wrócę. Jednocześnie krem rozpalił moją ochotę na pozostałe, nieznane mi kosmetyki tej marki. 


Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Skład INCI: Aqua, Alcohol denat., Cocos Nucifera Oil*, Glycine Soja Oil*, Palmitic Acid, Stearic Acid, Butyrospermum Parkii Butter*, Olea Europaea Fruit Oil*, Isoamyl Laurate, Cetearyl Alcohol , Cetearyl Glucoside, Arctium Lappa Seed Oil*, Calendula Officinalis Flower Extract*, Glycerin, Sodium PCA, Betaine, Xanthan Gum, Sodium Lactate, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil*, Lactic Acid, Parfum (Essential Oils)**, Limonene**, Linalool**, Citronellol**, Geraniol**, Citral**
*składnik pochodzenia ekologicznego
**składnik pochodzący z naturalnego olejku eterycznego

2 komentarze:

  1. Ja jestem maniakiem do kremów do rąk. Spróbowałabym go. Zapraszam i do mnie :)

    OdpowiedzUsuń