3.08.2018

Szampon do włosów Propolia

To była miłość od pierwszego wejrzenia. Gdy tylko zobaczyłam ten szampon, musiałam go mieć. I tak szampon organiczny z miodem stanął na mojej półce. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Opis producenta 

Szampon organiczny delikatny – Miód, Włókna Bambusa – Propolia
Delikatny szampon Propolia to naturalny i ECO produkt; posiada certyfikaty: ECOCERT i BIO

Ekologiczny szampon bez dodatku SLS/SLES i silikonu. Delikatny skład organicznego szamponu BIO dostarczy włosom elastyczności, nawilżenia i jedwabistości, bez podrażnienia oczu. Szampon ze składnikami aktywnymi: miodem, lawendą, bambusem, szałwią.

Najlepszy produkt BIO na 2015 rok we Francji.

Finalista nagrody Glammies 2016.

Delikatny szampon organiczny BIO dostarczy twoim włosom elastyczności, nawilżenia i jedwabistości, bez podrażnienia oczu.

Naturalny blask. Nadaj miękkości swoim włosom dzięki miodowemu szamponowi z włóknami bambusa! Naturalną przyjemność zapewni cytrusowy i kwiatowy zapach.

Bez dodatku SLS/SLES, silikonu.

Testowany dermatologicznie.

99% wszystkich składników jest pochodzenia naturalnego

98% składników roślinnych pochodzi z upraw ekologicznych

25% wszystkich składników pochodzi z upraw ekologicznych

Szampon wyróżniony we Francji nagrodą – Najlepszy Produkt Bio 2015

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moja ocena 

Zakochałam się w tym szamponie błyskawicznie. Pachnie świeżo cytrusami. Zapach długo utrzymuje się na włosach. 

Konsystencja jest lejąca, ale nie wodnista. Czuć w niej domieszkę galaterowości. Jest wydajny. Wystarczy mała ilość, by dokładnie umyć włosy i skórę głowy. 

Moje włosy dzięki szamponowi Propolia są należycie odświeżone, odbite od nasady i dłużej zachowują swój zdrowy wygląd. 

Jeszcze nieraz wrócę do szamponu tej francuskiej marki, a na pewno jeszcze zaproszę do mojego domu leczniczy, organiczny, leczniczy szampon propolisowy (opis). 


Szampon do kupienia w sklepie BeeYes w cenie 43 zł.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Aqua (Water), Citrus Aurantium Amara (Bitter Orange) Flower Water*, Glycerin, Sodium Cocoamphacetate, , Lauryl Glucoside, Sodium Cocoyl Glutamate, Sodium Lauryl Glucose Carboxylate, Citric Acid, Coco Glucoside, Glyceryl Oleate, Mel (Honey)*, Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower Water*, Bambusa vulgaris (Bamboo) stem extract*, Citrus Paradisi (Grapefruit) Peel Oil*, Lavandula Hybrida (Lavandin) Oil*, Saponaria Officinalis (Soapwort) Root Extract, Cocamidopropyl Betaine, Parfum, Alcohol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Dehydroacetic Acid, Benzyl alcohol, Limonene, Linalool. 
*Ingredients from Organic Farming

4 komentarze:

  1. No no, fajny :). Poza działaniem przekonuje mnie zapach, lubię takie i jak jeszcze długo się utrzymuje, to dla mnie plus :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry szampon. Sama go używałam :)

    OdpowiedzUsuń