5.06.2020

Balsam do ust Bio Happy raz jeszcze

Włoska marka Bio Happy zaintrygowała mnie swoimi balsamami do ust. Miałam już jeden (czyt.: Truskawkowo-waniliowy balsam do ust Bio Happy) i byłam zadowolona, więc z chęcią sięgnęłam po inną wersję. Wybór padł na Physalis & Ambra. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Opis producenta 

Balsam do ust firmy Bio Happy odżywia delikatną skórę dzięki wyszukanym olejkom tj. olejek rycynowy, olejek kokosowy i olejek słonecznikowy. Ma on naturalny zapach truskawek i pomarańczy oraz pozostawia na ustach odrobinę czerwieni.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moja ocena 

Balsam pachnie subtelnie owocami. Zapach jest przyjemny, ale nie utrzymuje się długo na ustach. 

Konsystencja żelowa. Podoba mi się. Balsam ładnie sunie na ustach. Balsam stosowałam w zimie, w miesiącach styczeń i luty, zatem mogłam go dobrze przetestować. Spisał się dobrze. Znakomicie nawilżał i odżywiał usta. 

Po otwarciu należy go zużyć w ciągu 12 miesięcy. 

Byłabym bardzo zadowolona z tego balsamu, gdyby nie jego wada. Bardzo barwi usta. Nie doczytałam opisu producenta przy zamawianiu i byłam zaskoczona, kiedy otworzyłam opakowanie. Na dodatek barwi na mocny kolor wiśni i brudzi wszystko, co dotkniemy ustami. Lekko też się klei.

Nie wiem, jak z wydajnością, bo straciłam cierpliwość do tego balsamu. Wyrzuciłam go do kosza. 

Nie kupię już ponownie tej wersji balsamu do ust Bio Happy, ale z miłą chęcią wrócę do wersji truskawkowo-waniliowej. 


Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Balsam do kupienia w sklepie Ecco-Verde w cenie 25,99 zł.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Ricinus Communis (Castor) Seed OilHydrogenated Vegetable OilOleic/ Linoleic/Linolenic PolyglyceridesAroma [1]Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter [1]Physalis angulata extractButyrospermum Parkii (Shea) Butter [1]Helianthus Annuus (Sunflower) Seed OilCaprylic/capric TriglycerideCitrus Sinensis (Orange) Peel OilSqualene [2]TocopherolBeta-SitosterolLimonene [2]Geraniol [2]Linalool [2]Citral [2]Synthetic fluorphlogopiteCi 77491 (Iron Oxide)
1 - Transformed from organic ingredients
2 - z naturalnych olejków eterycznych

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz