7.08.2020

Czysta skóra, czyli żel do mycia twarzy Phyt's

Lubię rytuał oczyszczania skóry twarzy. Tym razem towarzyszył mi żel do mycia twarzy Phyt's.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Żel pachnie intensywnie ziołami. Zapach bardzo przyjemny. 

Brązowa, gęsta konsystencja przypadła mi do gustu. Nic się nie wylewa z dłoni. 

Żel jest dość wydajny. Waga 100 g towarzyszyła mi przez 2 miesiące. Po otwarciu należy go zużyć w ciągu 3 miesięcy. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Polubiłam się z tym żelem. Moja skóra dzięki niemu jest dobrze oczyszczona. Żel nie powoduje ściągnięcia po myciu. Jest delikatny dla skóry. Nie piecze w oczy. Prawie wcale się nie pieni.

Jednak nie jest bez wad. Ma drobną wadę. Do jego zmycia potrzeba dość dużej ilości wody. A nie lubię aż tak marnować wody. Zatem na początku stosowałam naprawdę małą ilość żelu, żeby zmyć małą ilością wody. Jednak nie czułam wtedy dobrze oczyszczonej skóry, zatem do zmycia używałam bawełnianej szmatki i wtedy już było lepiej. 

Mimo wady, z miłą chęcią jeszcze wrócę do tego żelu. Miałam frajdę z jego używania. Tym samym mój apetyt na markę Phyt's rośnie. Żel warty jest swojej ceny. Kto szuka znakomitego oczyszczenia, to powinien sięgnąć po ten żel.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Cena - 85 zł. W Polsce żel do kupienia u polskiego dystrybutora w sklepiku Kissinger.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza



Skład INCI: Aqua/Water/Eau, cocamidopropyl betaine, Vaccinium myrtillus (Bilberry) fruit extract*, caprylyl/capryl glucoside, Glycerin, cellulose gum, Pelargonium graveolens (Rose Geranium) flower oil*, Cymbopogon martini (Palmarosa) oil*, Rosmarinus officinalis (Rosemary) leaf oil*, Lavandula hybrida (Lavandin) oil*, xanthan gum, citral°, citronellol°, geraniol°, linalool°.
*ingrédient d'origine Biologique°ingrédient naturellement présent dans les huiles essentielles100% des ingrédients sont d'origine naturelle10% sont issus de l'Agriculture Biologique

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz