14.08.2020

Olejek do twarzy Divine Face Oil od Antipodes

Marka Antipodes jest mi dość dobrze znana. Tym razem sięgnęłam po olejek do twarzy.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Opis producenta 

Naukowo udowodniono, że olejek do twarzy firmy Antipodes stymuluje do 51% produkcję kolagenu typ-1 w fibroblastach (komórki tkanki łącznej)

Podaruj swojej zmęczonej i zestresowanej skórze twarzy dobre samopoczucie. Ten bogaty w składniki, certyfikowany olejek do twarzy działa odżywczo. Olejek awokado wspiera kolagen, który zmniejsza wygląd drobnych zmarszczek i plam starczych, a ekstrakty z dzikiej róży działają na poprawę wyglądu blizn i zmarszczek.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moja ocena

Olejek pachnie subtelnie cytrusami. Zapach jest ulotny i mglisty. 

Konsystencja typowa dla olejku. Nie ma tu żadnych zaskoczeń. Kolor - brązowy. Nie brudzi ubrania. 

Olejek nałożony na tonik lub hydrolat ładnie wtapia się w skórę. Wystarczy dosłownie kilka kropli. Nie ma powodów, by przesadzać z ilością. 

Olejek jest dość wydajny. Pojemność 10 ml towarzyszyła mi przez 13 dni. Po otwarciu należy olejek zużyć w ciągu 6 miesięcy. 

Olejek stosowałam wyłącznie na noc. Na dzień się nie nadawał, bo skóra się lekko świeciła. Niby tylko lekko, ale i tak mi to przeszkadzało. Natomiast w pielęgnacji wieczornej świetnie się spisywał. 

Ogólnie moja skóra lubi wszelkie mieszanki olejowe, więc i ten od Antipodes polubiła. Jednak nie wiem, czy kiedyś się zdecyduję na większe opakowanie. Tyle jest innych olejków do poznania. Mimo wszystko miło będę wspominać moją przygodę z Divine Face Oil. Jeśli ktoś jeszcze nie znam tego olejku, a kocha olejowe mieszanki, to powinien po niego sięgnąć. Nie zawiedzie się. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Olejek do kupienia w sklepie Ecco-Verde w cenie 114 zł (30 ml) i 40,99 zł (10 ml).

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Persea Gratissima (Avocado) Oil [1]Buxus Chinensis (Jojoba) Oil [1]Macadamia Ternifolia Oil [1]Rosa Canina (Rosehip) Oil [1]Tocopherol Benzyl Benzoate [2]Benzyl Salicylate [2]Citronellol [2]D-Limonene [2]Farnesol [2]Geraniol [2]Isoeugenol [2]Linalool [2]
1 - z kontrolowanych upraw ekologicznych
2 - z naturalnych olejków eterycznych

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz