23.07.2021

Balsam do ust Leaping Bunny od Crazy Rumors

Amerykańskie, naturalne balsamy do ust Crazy Rumors zdążyłam już pokochać. Tym razem wybrałam wersję Leaping Bunny, czyli Skaczący króliczek. Wybrałam ją, bo zaintrygował mnie nazwa, która nic nie mówi, jak balsam pachnie. Jak się spisał? Zapraszam do lektury 

Balsam pachnie intensywnie świeżą morelą. Zapach jest przepiękny. Lubię owocowe zapachy. W sam raz na lato. 

Konsystencja miękka, ale dała rady w upały. Nie ciapała się, ani nie złamała. 

Po otwarciu balsam należy zużyć w ciągu 18 miesięcy. Waga - 4,25 g.

Moje usta uwielbiają ten balsam. Jeszcze nieraz do niego wrócę. To kolejny balsam Crazy Rumors, który skradł mi serce. 

Balsam do kupienia w sklepie Ecco-Verde w cenie 21,99 zł.

Skład INCI: macadamia ternifolia (macadamia) seed oilOlea Europaea Fruit Oil [1]Butyrospermum Parkii (Shea) Butter [1]Euphorbia Cerifera (Candelilla) WaxGlycine Soja (Soybean) WaxSimmondsia Chinensis (Jojoba) Seed OilCopernica Cerifera (Carnauba) Wax [1]Aroma [2]TocopherolEupatorium Rebaudianum Bertoni (Stevia)
    1 aus biologischem Anbau
    2 aus natürlichem Ursprung


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz