24.06.2014

Mydło z oślim mlekiem En Douce Heure

Osiołki to bardzo przyjazne, pogodne i pracowite zwierzęta. Czy bywają uparte tak jak się utarło? Nie dano mi się o tym przekonać. Bo jedyny mój kontakt z tymi przemiłymi zwierzętami mam w zoo i zawsze potrafią mi dodać energii na cały tydzień. Czy mogłoby być inaczej po spędzonym czasie z takimi pięknościami? 




Osiołki są cenione przez ludzi od wieków za oddanie w pracy, sympatyczne towarzystwo i za mleko. 

I właśnie to ich mleko znalazło też zastosowanie w kosmetyce. Odkryto, że ośle mleko zawiera wiele witamin (A,B,C,D,E), pierwiastki, fosfolipidy, niezbędne kwasy tłuszczowe, ceramidy, które posiadają ważne właściwości regenerujące skórę, przeciwstarzeniowe, zmiękczające i odżywcze. 

W moje ręce wpadło naturalne mydło z oślim mlekiem francuskiej firmy En Douce Heure szczególnie przeznaczone do skóry suchej i wrażliwej bez dodatku olejków eterycznych. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Mydło jest bardzo delikatne. Nie spotkałam się dotąd z tak delikatnym mydłem. 

Producent poleca je do skóry suchej, wrażliwej, ale też do zwalczania wyprysków, łuszczycy i trądziku. Może również służyć do pielęgnacji skóry dziecka. 

Jest wydajne i wystarcza na bardzo długo.

Dobrze się pieni i ładnie odświeża skórę. 

Zapach jest delikatny, mleczny.  

Nie stosowałam go jeszcze do skóry twarzy, ale jak na razie do ciała spisuje się idealnie. Nie podrażnia sfer intymnych. Pięknie nawilża skórę i nie ma konieczności po nim nakładania balsamu. Po umyciu mam wrażenie lekko natłuszczonej skóry, co jest plusem produktu. 

W tym mydełku można się zakochać po uszy tak samo jak w osiołkach. 

Produkt do kupienia wyłącznie w sklepie Maurelii 25,18 zł.

Skład INCI: Sodium olivate*, sodium cocoate*, glycerin**, asinae lac (10%)*, sodium shea butterate*, aqua.

Składniki pochodzące z upraw ekologicznych.
*Nie zwiera olejków eterycznych
**gliceryna naturalnie powstająca podczas zmydlania na zimno

2 komentarze:

  1. Ja teraz testuję żel So bio etic z oślim mlekiem. Nie pachnie fiołkami, tylko takim mlekiem z detergentem, ale jest łagodny dla skóry. Ten osiołek jest przeuroczy:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem ci, że kusisz jak zawsze. O tak, osiołek jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń