24.06.2014

Piękno białej róży, czyli organiczna woda różana Alteya Organics

Stałe czytelniczki znają już moją słabość do róż. Nie zaprzeczę, że mój zachwyt nad tymi kwiatami wcale nie mija, a wręcz wzrasta. 



Tym razem uległam białej róży. I tym samym nie mogłam przejść obojętnie obok organicznej wody z białej róży marki Alteya. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Co pisze o niej producent?

To wyjątkowa opieka nad cerą twarzy poprzez  zmiękczanie i nawilżanie. Ma właściwości liftingujące, odmładzające i energetyzujące. Idealna do każdego rodzaju cery nawet bardzo wrażliwej ze względu na swoją łagodną cechę oddziaływania. Doskonała po oczyszczaniu twarzy, po nasłonecznieniu, w podróży jako odświeżacz cery a po wysiłku idealnie odtoksycznia skórę. Pozyskiwana w procesie delikatnego oddziaływania pary wodnej na płatki róży co pozwala na zachowanie wszystkich jej pozytywnych wartości. 


                                                                                Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Czy producent spełnił obietnice?

Wodę stosuję zamiast tonika, bo zdecydowanie wolę taką formę odświeżenia i jest ona bardziej korzystniejsza niż toniki. 

W tak upalne dni jak obecnie woda jest niezbędna i cieszę się, że ją mam. Ładnie sobie radzi z suchymi skórkami. Moja skóra nie wygląda ani na przesuszoną, ani na zmęczoną. Można ją mieć zawsze pod ręką w torebce i używać do woli, bo żadna ilość tej wody nie szkodzi. Szczególnie polecam dla ochłody po plażowych igraszkach. 

Zapach jest piękny, delikatnie różany. 


Choć wodę używam regularnie i jej sobie nie żałuję, to mimo 100 ml pojemności produkt jest aż za wydajny. Mam go od 4 miesięcy, a zużyłam dopiero małą ilość. Oczywiście jest to ogromna zaleta, choć miłośniczkom lubiącym testować dużo i często nowe kosmetyki może się woda znudzić nim doczekają jego dna. 

Produkt do kupienia wyłącznie w sklepie Golden Oil w cenie internetowo - 29 zł, stacjonarnie - 34 zł, internetowo w Perla Negra w cenie 34 zł oraz stacjonarnie w sklepie Kosmetyki Naturalne Boutique, ul. Rakowicka 12 w Krakowie. 

                                                                               Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Rosa Alba (rose) flower distilate

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz