15.06.2014

Wiśniowy sad, czyli woda kolońska o zapachu kwitnącej wiśni Laboratorium Eliane

Wiśnia zachwyca od wieków nie tylko smakowitymi owocami, ale zapachem i wyglądem swoich kwiatów.






Bardzo długo szukałam zapachu kwitnącej wiśni, który by spełnił moje oczekiwania. Ciągle czegoś w nich brakowało. W końcu porzuciłam szukanie dochodząc do wniosku, że nigdy nie znajdę. A jak mówią "nigdy nie mów nigdy". 

Pewnego dnia w ofercie jednego z moich ulubionych, internetowych sklepików naturalnych wypatrzyłam wodę kolońską o zapachu kwitnącej wiśni marki Solifa należącej do Eliane. Kilka dni myślałam, czy warto, czy może znów źle trafię. Targały mną wątpliwości. Mimo tego jednak postanowiłam zaryzykować, bo kto nie ryzykuje, ten nie pachnie wiśnią. 

Paczuszka ze sklepiku przyszła jak zawsze ekspresowo i od razu otworzyłam zapach. Jedno zanurzenia nosa w buteleczce i nie miałam cienie wątpliwości, że odkryłam skarb. Nigdy nie spotkałam się z tak idealnym odzwierciedleniem zapachu kwitnącej wiśni, a miałam do czynienia z różnymi markami. Miałam wrażenie, że przeniosłam się do sadu i otaczają mnie drzewa wiśni, właśnie kwitnące. 

Jestem zakochana w tym zapachu bez pamięci. Nie spodziewałam się takiej niespodzianki. Przekonałam się również, że nie warto się tak łatwo poddawać w życiu i mimo niepowodzeń nadal próbować. Gdybym nie dała szansy temu zapachowi, ominęłoby mnie tak wiele przyjemności. 

Zapach jest bardzo wydajny. Buteleczka ma 100 ml, ale można dokupić do niej wkład uzupełniający o pojemności aż 250 ml. 

Bardzo gorąco polecam ten zapach na sezon wiosna-lato jako świetny dodatek do zwiewnej sukienki. 
A dla miłośniczej wiśni jest to lektura obowiązkowa na półce. 

Produkt w Polsce dostępny wyłącznie w sklepie Maurelii w cenie 45,50 zł.

                                                                             Autor zdjęcia: Naturalna dusza


                                                                              Autor zdjęcia: Naturalna dusza


Autor zdjęcia: Naturalna dusza

2 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia kwitnących wiśni :) a zapach na pewno warto osobiście wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach naprawdę mnie zaskoczył, że tak znakomicie odzwierciedla kwiat wiśni.

    OdpowiedzUsuń