4.07.2016

W Góry Opawskie z Pony Hütchen i Pure Skin Food

Pogoda za oknem i letni czas to idealna duet na wyprawy. A ja wybrałam podbój Gór Opawskich. W mojej podróży nie mogło zabraknąć kosmetyków naturalnych, a o nie zadbał klimatyczny sklepik bioana.

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Tym razem w moje łapki trafiły nowości ze Szwajcarii od Pony Hütchen oraz z Austrii od Pure Skin Food.

Szwajcarskie kosmetyki podbiły już moje serce za sprawą dezodorantów w kremie (czyt.: Miłość do grobowej deski) oraz mgiełki do ciała, o której niebawem wam napiszę. Nic dziwnego, że ogromnie jestem ciekawa, jak spisze się mus do ciała w limitowanej, zimowej odsłonie weihnachtszauber, który właśnie dzięki zimowemu zapachowi zaintrygował mnie na tyle, że zapragnęłam poczuć zimę latem. Na razie mogę wam jedynie zdradzić, że mus pachnie cudownie i naprawdę przenosi w magiczną atmosferę Bożego Narodzenia.

  Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Austriackie kosmetyki Pure Skin Food, podobnie jak szwajcarskie, wytwarzane są ręcznie z najlepszej jakości składników naturalnych oraz nie są testowane na zwierzętach. Przygodę z Pure Skin Food będę zaczynać z olejkiem do twarzy Beauty Oil do cery mieszanej i przetłuszczającej, w którym znalazłam bardzo lubianą przeze mnie Moringę olejodajną, oraz z tonikiem do twarzy Kwiat Pomarańczy.

Gorąco dziękuję sklepikowi bioana za możliwość delektowania się tak wyśmienitymi kosmetykami, a tymczasem was zapraszam na wycieczką ścieżkami Gór Opawskich.

  Autor zdjęcia: Naturalna dusza


  Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

  Autor zdjęcia: Naturalna dusza

  Autor zdjęcia: Naturalna dusza

  Autor zdjęcia: Naturalna dusza

  Autor zdjęcia: Naturalna dusza

  Autor zdjęcia: Naturalna dusza

  Autor zdjęcia: Naturalna dusza

  Autor zdjęcia: Naturalna dusza

  Autor zdjęcia: Naturalna dusza

  Autor zdjęcia: Naturalna dusza

  Autor zdjęcia: Naturalna dusza

  Autor zdjęcia: Naturalna dusza

  Autor zdjęcia: Naturalna dusza

  Autor zdjęcia: Naturalna dusza

  Autor zdjęcia: Naturalna dusza

  Autor zdjęcia: Naturalna dusza

  Autor zdjęcia: Naturalna dusza

  Autor zdjęcia: Naturalna dusza

  Autor zdjęcia: Naturalna dusza

  Autor zdjęcia: Naturalna dusza

  Autor zdjęcia: Naturalna dusza


  Autor zdjęcia: Naturalna dusza

  Autor zdjęcia: Naturalna dusza

  Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz