7.01.2022

Makijaż ust z Phyt's na bis

Mam już jedną pomadkę do ust i błyszczyk Phyt's, z których jestem bardzo zadowolona. Tym razem sięgnęłam po inny odcień pomadki. 

Wybrałam Rose Satin. Kolor jest bardzo delikatny. Ciężko mi było zrobić swatcha, bo aparat nie łapał odcieniu. Lubię taką delikatność pomadek. Nie używam mocnych odcieni. Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu.

W Polsce pomadka do kupienia w sklepie Kissinger w cenie 95 zł.


Skład INCI: Ricinus communis (castor seed) oil*, helianthus annus (sunflower) seed oil*, cera alba (Beeswax), candelilla cera ( candelilla wax), sorbitan olivate, cera carnauba* (carnauba wax), octydodecanol, tocopherol (vegetal vitamin E), dicaprylyl carbonate, simmondsia chinensis (jojba seed) oil*, mica ci 77891 (and) ci 77491, silica (and) ci 77491
 
* z upraw ekologicznych



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz