28.01.2022

Krem do rąk Living Nature

Marka Living Nature z Nowej Zelandii, to mój kosmetyczny hit. Dziś opowiem wam o kremie do rąk. 

Krem pachnie subtelnie ziołami. Zapach jest przyjemny, ale ulotny. 

Konsystencja dość rzadka, ale niewodnista. Nie wylewa się z dłoni. Kolor lekko brązowy. 

Pojemność 50 ml towarzyszyła mi przez 2 tygodnie stosowania raz. Po otwarciu należy krem zużyć w ciągu 6 miesięcy. 

Krem wchłania się do matu. Po jego nałożeniu można od razu wrócić do codziennych zajęć. 

Ja stosowałam krem raz dziennie, na noc. Moje dłonie pokochały krem krem. Po nim dłonie są takie mięciutkie jak jedwab. Bardzo podoba mi się ten efekt. Jeszcze nieraz wrócę do tego kremu. Warty jest swojej wysokiej ceny.


W Polsce krem do kupienia na zamówienie za pośrednictwem sklepu Unikalne Kosmetyki w cenie 99 zł. 

Skład INCI:  Aqua (water), Glycerin (vegetable glycerin)**, Simmondsia chinensis (jojoba) seed oil**, Cetearyl olivate, Sorbitan olivate, Macadamia ternifolia seed oil, Citrus grandis (grapefruit) fruit extract, Mel (manuka honey), Cetearyl alcohol, Leptospermum scoparium (manuka) leaf extract, Cetyl palmitate, Sorbitan palmitate, Galactoarabinan (larch tree extract), Caryocar brasiliense (pequi) fruit oil, Xanthan gum, Tocopherol (vitamin E), Sodium levulinate, Sodium anisate, Potassium sorbate, Parfum (fragrance)*. *From natural essential oils: Citral, Citronellol, Eugenol, Geraniol, Limonene, Linalool. **Certified organic. Always refer to the product packaging for the most current list.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz