21.01.2022

Nieśmiertelnik i róża w akcji, czyli krem na noc od Mosqueta's

Włoska, naturalna marka Mosqueta's jest mi już znana za pomocą balsamu do twarzy. Tym razem zdecydowałam się poznać krem na noc. 

Krem jest bezzapachowy. Gęsta konsystencja, ale nietłusta. Krem nie wchłania się do matu. Zostawia tłusty film. Producent zaleca stosować krem na noc, ale ja też stosowałam na dzień. 

Krem o pojemności 50 ml towarzyszył mi przez 25 dni przy stosowaniu 2 razy dziennie. Po otwarciu należy krem zużyć w ciągu 12 miesięcy. Opakowanie wygodne z pompką. Jest przerwa w opakowaniu, więc można śledzić zużycie kremu. 

Krem bardzo dobry. Moja skóra dzięki niemu jest ładnie zadbana. Jeszcze wrócę do tego kremu. Warty jest swojej ceny.

W Polsce krem do kupienia w sklepie Golden Oil w cenie 148 zł.


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz