15.03.2014

Greckie naturalne kosmetyki bez wody BioAroma

Grecja jest pozycją obowiązkową na liście do zwiedzania u każdego podróżnika. Jest źródłem wielu atrakcji.







W Grecji atrakcje czekają również dla miłośniczek natury. Marka BioAroma, z siedzibą na Krecie, ma w swojej ofercie naturalne kosmetyki bez wody. Ja skusiłam się na ich organiczny balsam do ust pomarańcza z cynamonem.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza


Balsam ma piękny zapach mieszanki pomarańcza z cynamonem, ale niezbyt intensywny. Nie przeszkadza.

Konsystencja masełkowata, zwarta i zbita. Jednak pod wpływem ciepła balsam się roztapia i ładnie rozprowadza na ustach.

Regeneruje usta, szczególnie w czasie mrozów i skutecznie nawilża.

Jest wydajny, bo ma aż 25 ml.

Balsam jest bardzo ciekawym produktem i osoby lubiące testować kosmetyki do ust powinny się nim poważnie zainteresować. Na pewno wielu osobom przypadnie do gustu. Mnie się podoba, ale nie wiem jeszcze, czy na tyle, by do niego ponownie wrócić. Decyzję podejmę w okolicy połowy zużytego słoiczka. 

I podjęłam decyzję. Balsam jest rewelacyjny i jeszcze wiele razy do niego wrócę. Po prostu hit (czyt. Naturalne hity). 

Produkt do kupienia wyłącznie w Golden Oil w cenie 32 zł i MultiPerfumeria w cenie 39 zł.
 

                                                                                 Autor zdjęcia: Naturalna dusza


                                                                              Autor zdjęcia: Naturalna dusza



Skład INCI: prunus amygdalus oil, olea europea, beewax, butyrospermum parkii (shea) butter, cistus creticus distamus origanum, citrus sinesis cinamomum zeylanicum

2 komentarze:

  1. Podoba mi się krótki konkretny skład:) A jak z wydajnością? Bo cena faktycznie dość zaporowa, ciekawe, ile kosztują te kosmetyki w Grecji? Niestety, strona dystrybutora nie otwiera mi się (może jakaś awaria) - czy te produkty mają jakiś certyfikat?

    OdpowiedzUsuń
  2. Balsam jest naprawdę bardzo wydajny. W Grecji balsam kosztuje 4 euro. Produkty nie mają certyfikatu, ale skład mają naturalny.

    OdpowiedzUsuń