4.03.2014

Różany duet, czyli mydło i szampon Urtekram

Urtekram to kolejna marka po Unique (czyt.: Naturalne skarby Danii) pochodząca z Danii. Jej produkty są nietestowane na zwierzętach i posiadają certyfikat eco cert. W moim posiadaniu znalazła się różana seria: szampon i mydełko. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Mydełko ma piękny różany zapach, który zostaje na skórze. Miłośniczkom róży od razu przypadnie do gustu.

Jest koloru białego, ale po pewnym czasie używania staje się lekko żółte. 

Ładnie się pieni i dobrze oczyszcza ciało. 

I najważniejsza jego zaleta - nie wysusza skóry i zostawia ją lekko nawilżoną. Nie trzeba nakładać balsamu do ciała. 

Jest wydajne i mimo wagi 100 g wystarcza na długo. 

Cena waha się od 9-12 zł. I jak na produkt naturalny z eco cert to naprawdę bardzo dobra cena. 

Mam szczęście, że mydełko różane w moim mieście dostępne jest przynajmniej w trzech sklepach ekologicznych. Do tej pory kupiłam je dwa razy i nic nie wskazuje na to, żebym je przestała kupować. To zdecydowanie jedno z moich ulubionych mydeł i mój osobisty hit kosmetyczny. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza


Skład INCI: sodium palmate, sodium palm kernelate, aqua, glycerin (vegetable), magnesium silicate, pelargonium graveolens - eko, sodium chloride, sodium gluconate, sodium hydroxide, citronellol, geraniol, linalol.



Szampon różany kupiłam po zachwytach nad mydełkiem. Pomyślałam, że skoro mydełko udało się marce, to na pewno szampony też ma świetne. Czy miałam rację? 

Szampon bardzo dobrze się pieni i oczyszcza włosy. Włosy są długo świeże i lśniące. 

Konsystencja lejąca, ale niesprawiająca kłopotów. Kolor przezroczysty. 

Pięknie pachnie różano, podobnie jak mydełko. 

Jest wydajny i ma bardzo poręczne opakowanie, które łatwo zabrać w podróż. 

Pomimo tych zalet, ma wielką wadę. I dla mnie to go przekreśla. Wyjątkowo plącze mi włosy. Mam poważne problemy z rozczesaniem i niestety bez odżywki się nie da obejść. Gdyby nie ten nieszczęsny fakt, być może kupiłabym go ponownie. 

Cena ok. 22-26 zł. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Aqua, aloe barbadensis gel, coco-glucoside, sodium coco-sulfate, sodium cocoyl glutamate, glycerin, cocamidopropyl betaine, rosa damascena extract*, jasminum* officinale exstract, citral^, pelargonium graveolens oil*, citronellol^. linalool^, geraniol^, limonene 
*z upraw ekologicznych, 
^z olejków esencjonalnych

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz