5.03.2014

Królewska aronia, czyli mleczko do demakijażu marki Aronia

Aronia została okrzyknięta przez naukowców królową antyosydacyjną, która wywołała rewolucję w kosmetologii i farmacji. 



Aronia dzięki swoim właściwościom potrafi pochłaniać szkodliwe dla ludzkiego organizmu promieniowanie UV. Unikalne składniki aronii - antocyjany aroniowe pomagają się pozbyć zmian rumieniowych, wzmacniają ścianki naczyń krwionośnych oraz zmniejszają stany zapalne i obrzęki. Kosmetyki z aronią polecane są szczególnie osobom z cerą przesuszoną, wrażliwą, zmęczoną o kruchych naczynkach krwionośnych ze skłonnością do pękania i rozszerzania. 

Przeglądając półki w sklepie TK MAXX, napotkałam na kosmetyki niemieckiej marki Aronia i natychmiast się nimi zainteresowałam.

Moją uwagę najmocniej przykuło mleczko do demakijażu, bo akurat tego produktu mi brakowało. Poza mleczkiem do demakijażu również były inne produkty: tonik, krem i serum, ale na nie się nie skusiłam. 

Mleczko pięknie pachnie aronią. Zapach jest bardzo intensywny i przyjemny. 

Konsystencja jest kremowa, nielejąca. Jest bardzo wydajny, bo wystarczy mała ilość do odświeżenia całej twarzy. Ma kolor lekko brązowy. 

Po osuszeniu moje cera jest bardzo gładka, ładnie oczyszczona i promienna. To jedno z lepszych mleczek do demakijażu jakie miałam. 

Niestety mleczko ma dużą wadę. Jest niedostępne w Polsce. Marka mnie bardzo zainteresowała i szybko pożałowałam, że nie kupiłam innych produktów, gdy była taka okazja. 

Cena regularna mleczka w TK MAXX - 29,99 zł, ale ja miałam szczęście kupić je za 12 zł na wyprzedaży.

Do tej pory nie pojawiły się ponownie żadne produkty z Aronia w tym sklepie, ale jestem czujna, bo z TK MAXX nigdy nic nie wiadomo i nie zna człowiek dnia ani godziny, kiedy zostanie zaskoczony. 

                                                                                Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Wasser, Fettsäureester, Glyzerin-Stearin-Zitronensäureester, Glyzerin*, Fettalkohole, Alkohol, Betain, Olivenöl*, Natriumbenzoat, Vitamin E, Duftstoff, Zitronensäure, Xanthan, Kaliumsorbat, Maltodextrin, Aroniabeeren-Extrakt*, Duft**
*aus kontrolliert biologischem Anbau   **natürliche Duftkomposition

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz