16.11.2016

Soczysta świeżość, czyli dezodorant Orange & Vetiver od Zatik

Dezodoranty w kulce bardzo lubię, a za marką Zatik przepadam, więc po prostu musiałam mieć dezodorant Orange & Vetiver. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Mieszanka zapachowa pomarańcza i wetiwer to udana kompozycja. Mocniej czuć pomarańczę niż wetiwer, co mnie cieszy. Pomarańczowa moc trwa długo i intensywnie, zatem czasem dezodorant koliduje z perfumami. Jednak dla mnie latem ta soczysta woń była idealna. Dodawała energii, a zimową porą będzie przywoływała słońce. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Dezodorant znakomicie radzi sobie w chłodniejsze dni i też te cieplejsza, ale mocny upał to nie jego czas. Wtedy może zawodzić. Wodnista bezbarwna, konsystencja nie brudzi ubrania. Dezodorant jest delikatny, nie podrażnia, nie uczula i można go używać nawet po depilacji.

Dezodorant Orange & Vetiver jest bardzo wydajny. Mam wrażenie, że nigdy nie będę go w stanie zużyć, więc nawet cena regularna (9,50$ w sklepie Zatik) jest uzasadniona, choć ja zapłaciłam 19,99 zł w sklepie TK MAXX.

Buteleczka jest praktyczna, wygodna i łatwa w transporcie. Oprawa graficzna marki Zatik wyjątkowo mi się podoba.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Dezodorant w kulce Orange & Vetiver przypadł mi do gustu i miło mi będzie, jeśli jeszcze kiedyś trafi w moje ręce. Chętnie też wypróbowałabym wersję Polynesian Orchid. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Skład INCI: water, triethyl citrate, carthamus tinctorius (safflower) olesomes, organic sucrose cocoate, hectorite, hydroxyethyl cellulose, trifolium pretense (organic red clover) extract, salvia officinalis (organic sage) extract, dl-pantenol (vitamin B5), organic alcohol, xanthan gum, gluconolactone, usnea barbata (lichen) extract, farnesol, vetiveria zizaniodes (organic vetiver) oil, aniba rosaeodora (rosewood) oil, citrus sinensis (organic orange) oil

2 komentarze: