5.11.2016

Rokitnikowy blask, czyli serum nawilżające Sibu Beauty

Amerykańska, naturalna marka Sibu Beauty to jedna z fajniejszych marek, jakie udało mi się poznać dzięki wizytom w sklepie TK MAXX. Niedawno marka po raz drugi (po prawie 2 letniej przerwie) zawitała do polskiego TK MAXX i miałam szczęście dostać długo wyczekiwane serum nawilżające. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Serum Sibu Beauty pachnie bardzo przyjemnie, owocowo, apetycznie. Nie miałabym nic przeciwko, gdy marka wypuściła perfumy o takim zapachu. Zapach serum jest średnio intensywny i nie trwa długo, ale i tak bardzo lubię kompozycję zapachową serum. Marka Sibu Beauty przyzwyczaiła mnie już do tego, że dobiera zapachy tak udanie, że mój nos kocha je na 100%.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Konsystencja jest bardzo wodnista. Nie do końca mi to pasuje, bo trzeba pilnować, by nic się nie wylało. Wolałabym jednak, by serum miało domieszkę żelowatości. Serum jest bezbarwne z delikatną pomarańczową poświatą.

Serum błyskawicznie się wchłania. Nie zostawia tłustego filmu. Moja skóra wręcz pije serum, ale nie prosi o dokładkę. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Wodnista konsystencja serum niestety odbija się na wydajności. Serum jest słabo wydajne. Towarzyszyło mi tylko przez miesiąc. Za cenę TK MAXX'ową (54,99 zł) mogę to jeszcze przełknąć, ale przy cenie regularnej (138 zł) już nie uśmiecha mi się taka wydajność. To duża wada serum.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Szklane, bezbarwne opakowanie pozwala kontrolować zużycie produktu. Pompka działa bez zarzutów. Gdyby nawet pompka zawiodła, to opakowanie można odkręcić bez problemu, a wodniste serum łatwo się wydobywa. Estetyka marki Sibu Beauty bardzo mi odpowiada.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Nie ukrywam, że bardzo polubiłam serum Sibu Beauty. Moja skóra rozpromieniała i efekt serum jest widoczny. Jednak słaba wydajność studzi mój zapał do ponownego zakupu w cenie regularnej. Natomiast jeśli spotkam serum Sibu Beauty raz jeszcze w niższej cenie, to z pewnością je przygarnę. Jeśli dla was nie gra rola wysoka cena, a lubicie dobre serum nawilżające, to sklep iHerb zaprasza. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Skład INCI: Water, glycerin, betaine, hippophae rhamnoides (sea buckthorn) fruit extract, benzyl alcohol, polyglyceryl-10 laurate, sodium levulinate, xanthan gum, sclerotium gum, sodium anisate, algae extract, artemisia vulgaris extract, dipotassium glycyrrhizate, sodium phytate, glycine soja (soybean) oil, citrus aurantium dulcis (orange) peel oil, citrus aurantium bergamia (bergamot) fruit oil, citrus grandis (grapefruit) peel oil, citrus reticulata (tangerine) leaf oil, coriandrum sativum (coriander) fruit oil, cymbopogon citratus leaf oil, hippophae rhamnoides (sea buckthorn) seed extract, sodium hyaluronate. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Autor zdjęcia: Naturalna dusza

4 komentarze:

  1. Akurat złożyłam zamówienie na iherbie:(
    Ale może to i dobrze bo cena jednak trochę wysoka:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto poczekać na jakąś fajną promocję. Wtedy dopiero kupić.

      Usuń
  2. Moja skóra na pewno by się z nim polubiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum jest świetne, tylko do wydajności mam zastrzeżenia.

      Usuń