6.02.2017

Pachnąca gardenią nowość od EkoKrem, czyli luksusowe masło do ciała

Polska, naturalna marka EkoKrem nie tylko kręci cudne kosmetyki, ale też dynamicznie się rozwija. Tym razem zaserwowała nam świeżutką nowość w postaci luksusowego masła do ciała. Masełko pachnie olejem monoi, a każda miłośniczka natury wie, że ten olej pachnie bajecznie kwiatami gardenii tahitańskiej. Ja w tym zapachu zakochałam się za sprawą pewnego szamponu (czyt.: Gardenia tahitańska we włosach). 

Już nie mogę się doczekać, kiedy ta nowinka od EkoKrem zawita do mojego domu. Masełko ma pojemność 150 ml i kosztuje 35 zł. Można je zamówić na oficjalnej stronie marki. 

Autor zdjęcia: EkoKrem

Gardenia tahitańska - narodowy kwiat Tahiti




2 komentarze:

  1. Tez się skusze w kolejnym zamowieniu.😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także mam wielką ochotę na balsam piernikowy :)

      Usuń