24.08.2014

Gardenia tahitańska we włosach, czyli szampon Lovea z olejkiem monoi

Gardenia tahitańska występuje na wyspach południowego Pacyfiku. Jest narodowym kwiatem Tahiti. 





W Polinezji poprzez marcerację kwiatu w oleju kokosowym otrzymuje się olejek monoi, stosowany do pielęgnacji skóry i włosów.

I właśnie to gardenia tahitańska skusił mnie na zakup szamponu Lovea z olejkiem monoi.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza


Szampon polecany do włosów normalnych. Jednak na stosowałam na włosy suche. 

Nadaje włosom wyjątkowej miękkości, jedwabistości i blasku. Nie plącze i nie wymaga użycia maski lub odżywki po umyciu. 

Producent zapewnia, że szampon zabezpiecza włosy przed przesuszaniem oraz działaniem czynników zewnętrznych. 

Posiada certyfikat eco cert. 

Ma dobrą niezbyt lejącą, konsystencję, a kolor przezroczysto-żółtawy. 

Pojemność 200 ml wystarcza na wiele myć. Szampon jest dość wydajny. 

Choć opakowanie mogłoby być bardziej użytkowe i wskazywać zużycie, to jest to drobnostka do wybaczenia. 

Mycia tym szamponem zapewnia piękne chwile, bo zapach jest tak przyjemny, że chciałoby się ten zapach zatrzymać na zawsze. Ma się wrażenie, jakby się było na jakieś tropikalnej wyspie wśród bujnej roślinności, owoców, a błękitny ocean pluskał nas po stopach. 
Wielka szkoda, że producent nie wpadł, by zrobić więcej kosmetyków o tym zapachu. Kupiłabym je natychmiast. 

Ja miałam szczęście kupić go stacjonarnie w promocji za 17,99 zł. Cena regularna to ok. 30 zł. Jednak z całą pewnością mogę napisać, że jest to jeden z lepszych szamponów na rynku naturalnym i jest wart swojej ceny regularnej. 

Jeśli macie ochotę przenieść się na tropikalną wyspę, a przy okazji mieć lśniące i piękne włosy, to zachęcam do zakupu szamponu Lovea z olejkiem monoi. Ja jeszcze wiele razy do niego wrócę. 


Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: aqua (water), mentha piperita water* (mentha piperita (peppermint) leaf water), ammonium lauryl sulfate, cocamidopropyl betaine, glycerin, sodium chloride, decyl glucoside, cocos nucifera (coconut oil), gardenia tahitensis (tiare flower), coco glucoside, glyceryl oleate, tocopherol, perfume (gragrance), dehydroacetic acid, benzyl alcohol, benzoic acid, sodium benzoate, potassium sorbate, citric acid, hydrogenated palm glycerides citrate, d-limonene, linalool. * Organically produced ingredients.

2 komentarze:

  1. Piękne zdjęcie kwiatu Gardenii i intrygujący bardzo plastyczny opis zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szampon kupiłam z ciekawości i raczej miałam średnie oczekiwania. A okazało się, że wygrzebałam perełkę.

    OdpowiedzUsuń