3.03.2017

Nawilżający balsam do ust z olejem jojoba od EkoKrem

Gdy zachwyciłam się kremem do twarzy z opuncją figową od EkoKrem (czyt.: Pistacjowe delicje), wiedziałam, że to tylko kwestia czasu, kiedy zawitają do mnie inne kosmetyki tej polskiej, zdolnej marki. I tak się stało (czyt.: Nowości na zimę po raz drugi). Dziś opowiem wam o nawilżającym balsamie do ust z olejem jojoba. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Opis producenta

Naturalny balsam do ust jest doskonałym środkiem ochronnym do codziennego stosowania przez cały rok. Kompozycja cennych maseł i olejów roślinnych sprawia, że usta są głęboko nawilżone, natłuszczone i intensywnie zregenerowane. Orzeźwiający aromat olejku z pomarańczy z pewnością wprawi nas w słoneczny nastrój. Balsam do ust w sztyfcie nie zawiera konserwantu!- to czysta natura, dlatego warto zawsze nosić go przy sobie.

Balsam przeznaczony jest do całorocznej pielęgnacji ust, dla osób których usta wymagają nawilżenia jak i dla tych, którzy cenią sobie produkty w 100% EKO.

Należy chronić balsam przed wysokimi temperaturami – może się topić.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Moja ocena

Marka EkoKrem ręcznie tworzy swoje kosmetyki na zamówienie, więc mamy pewność, że nasz produkt jest w 100% świeży. Bardzo podoba mi się ta polityka marki.

Balsam subtelnie pachnie pomarańczą. Zapach jest przyjemny i energetyzujący. Lubię pomarańczowe wonie, więc zapach balsamu przypadł mi do gustu. 

Balsam ma masełkową konsystencję. Bardzo mi się podoba. O sobie daje znać masło shea i masło kakaowe. Balsam w zimowy czas jest dość twardy, dopiero w kontakcie z ciepłymi ustami przypomina masełko i ładnie daje się aplikować. 

Balsam jest wydajny i towarzyszył mi przez 1,5 miesiąca. Przy cenie 10 zł za 5 ml to rewelacyjny zakup. Balsam należy zużyć w ciągu 5 miesięcy od otwarcia. 

Opakowanie balsamu działa bez zarzutu. Jest wygodne i lekkie. Minimalistyczna estetyka trafia do mnie. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Nawilżający balsam do ust z olejem jojoba od razu wpadł na głęboką wodę. Musiał poradzić sobie z mrozem, silnym wiatrem i deszczem. Spisał się znakomicie. Świetnie nawilżał, odżywił moje usta i chronił przed trudnymi warunkami pogodowymi. Wystarczyła jedna aplikacja i nie czułam potrzeby powtórnego sięgania po balsam. 

Bardzo się cieszę, że zdecydowałam się na ten cudny balsam do ust i na pewno jeszcze nieraz zawita do mojego domu. Bez wahania balsam dołączył do mojego sprawdzonego grona ustowych faworytów (czyt.: Ustowi liderzy). A już ostrzę sobie pazurki na pozostałe dzieła marki EkoKrem

Wszystkie kosmetyki można zakupić na stronie marki EkoKrem

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Skład INCI: Wosk pszczeli, masło kakaowe, masło Shea, olej jojoba, olej ze słodkich migdałów, olej rycynowy, witamina E, olejek eteryczny z pomarańczy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz