20.06.2017

Oliwkowa pomadka do ust Idea Toscana

Choć mam już swoich ustowych ulubieńców, to jako wielka miłośniczka ustowych mazideł koniecznie musiałam skusić się na włoską, oliwkową pomadkę od Idea Toscana. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Opis producenta 

Prima Spremitura - Idea Toscana - Oliwkowa pomadka do ust. 

Pomysł stworzenia pomadki (balsamu) do ust zrodził się z ogromnej wiedzy na temat wspaniałego aktywnego składnika jakim jest organiczna oliwa z toskańskich oliwek (Organic Toscano IGP Extra Virgin Olive Oil).

Dzięki tej oliwie, nasz balsam do ust posiada ogromne zalety i niezwykłe właściwości takie jak: zdolność regeneracji skóry, zwiększone zdolności nawilżające oraz ogromne bogactwo cennych składników odżywczych dla ust.

Dzięki dużej zawartości oliwy z oliwek, ważnego odbudowującego składnika, kremowej konsystencji ten innowacyjny produkt jest bardzo skuteczny i dba o zdrowie Twoich ust. Ochronne właściwości balsamu do ust zapobiegają pękaniu warg.

Działanie:
nawilża
regeneruje
odżywia
zapobiega pękaniu warg.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moja ocena 

Pomadka Idea Toscana wyprodukowana we Florencji subtelnie pachnie oliwą. Zapach jest przyjemny. 

Konsystencja jest dość miękka i w cieplejsze dni należą ją chronić przed promieniami słońca. 

Pomadka wręcz sunie po ustach, a oliwa z oliwek wysoko w składzie daje o sobie znać. Pomadka cudownie nawilża i odżywia usta. Szczerze jestem bardzo miło zaskoczona jej działaniem. Nie spodziewałam się, aż tak rewelacyjnego produktu. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Pomadka jest wydajna, bo wystarczy jedna aplikacja. Pomadka o pojemności 5,5 ml towarzyszy nam na długo. Po otwarciu należy ją zużyć w ciągu 36 miesięcy. 

Marka Idea Toscana oczarowała mnie swoją pomadką i automatycznie dołącza do mojego zaszczytnego grona ustowych faworytów. Jeszcze nieraz u mnie zawita. Jest warta swojej wysokiej ceny (31,90 zł). Mam ochotę na więcej produktów tej włoskiej marki. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Oliwkowa pomadka do kupienia w sklepie Biolinea.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Ricinus Communis (Castor) Oil, Simmondsia chinensis (Jojoba) Seed Oil, Cera Alba (Beeswax), Glyceryl Dibehenate, Butyrospermum parkii (Shea) Butter, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil (*), Theobroma cacao (Cocoa) Seed Butter, Tribehenin, Glyceyl Behenate, Ammonium Glycyrrhizate, Tocopherol, Pogostemon cablin Oil, Juniperus mexicana Wood Oil, Canarium luzonicum Gum Extract, Usnea barbata Extract, Lavandula hybrida Extract, Lavandula hybrida Oil, Thymus vulgaris Herb Oil, Rosmarinus officinalis Extract, Mentha arvensis Extract, Citrus aurantium dulcis Peel Extract, Eugenia caryophyllus Leaf Oil, Thuja occidentalis Leaf Oil, Abies sibirica needle Oil, Limonene, Linalool, Eugenol.
* with Organic Toscano PGI Extra Virgin Olive Oil.

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię tego typu produkty :). Ogólnie zajrzałam sobie na stronę sklepu i fajne produkty tam mają, a miejsca wcześniej kompletnie nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj sklep Biolinea jest pełen kosmetycznego kuszenia, co mi osobiście bardzo odpowiada :)

      Usuń