21.05.2020

Intensywna paczula od Florame

Zapach paczuli zawsze kojarzył mi się z niewietrzoną piwnicą. Nie był to przyjemny zapach. Na szczęście trafiłam na francuską, naturalną markę Florame. Najpierw zakochałam się w ich mydłach w kostce o zapachu paczuli, a później w wodzie toaletowej. I właśnie dziś opowiem wam o wodzie toaletowej. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Woda jest bardzo trwała. Niszczy mit, że perfumy naturalne są nietrwałe. Ja czuję tę wodę nawet następnego dnia na ubraniach. Na skórze utrzymuje się ok. 4 godzin. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Woda jest zmysłowa, głęboka i hipnotyzująca. Raczej jest to zapach na wieczór, niż na dzień. I raczej jest to zapach na sezon jesień/zima, niż wiosna/lato. 

Wodę należy zużyć w ciągu 12 miesięcy od otwarcia. Buteleczka ma aż 100 ml. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Ja jestem zakocha w tym zapachu i mam już na oku inny zapach marki Florame.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Woda do kupienia w sklepie Ecco-Verde w cenie 125 zł.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Alcohol [1]Rosa Damascena Flower Water [1]Parfum (Fragrance)Pogostemon Cablin (Patchouli) Oil [1]Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil [1]Styrax Tonkinensis Resin Extract [1]Salvia Sclarea (Clary) Oil [1]Benzyl Benzoate [2]Linalool [2]Limonene [2]Eugenol [2]
1- z kontrolowanych upraw ekologicznych
2- z naturalnych olejków eterycznych

2 komentarze:

  1. Szkoda, że nie da się powąchać, ciekawa jestem tego zapachu, ale nie wiem, czy bym kupiła w ciemno. Ja spotkałam na razie jedynie jedne, naturalne perfumy, które by były naprawdę długotrwałe - Różowy pieprz LAdy of Nature, uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swego czasu miałam perfumy Florame stacjonarnie, więc mogłam je obwąchać. Niestety sklepik się zamknął.
      A nie znam nic z Lady of Nature.

      Usuń