1.05.2020

Kwiat wiśni, czyli balsam do ust Dr. Bronner's

Naturalna marka Dr. Bronner's jest mi dobrze znana z internetu, ale do tej pory nic od niej nie miałam. Jakoś mnie nie kusiła. Dopiero balsam do ust mnie zainteresował. Wybrałam kwiat wiśni.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Balsam pachnie subtelnie owocami. Zapach średnio przyjemny. Na szczęście ulotny, więc długo się z nim męczymy. 

Konsystencja balsamu jest bardzo miękka. Wręcz balsam się ciapie. A momentami nawet się kruszył, więc musiałam ścinać tą pokruszoną część, by móc dalej używać balsamu. Balsam używałam w grudniu i styczniu, a się ciapał, więc nie wyobrażam sobie go aplikować w lecie. 

Opakowanie wygodne w użyciu. Jednak wydajność ciężko mi było oszacować przez to kruszenie się i konieczność ścinania balsamu. Balsam po otwarciu należy zużyć w ciągu 24 miesięcy. 

Balsam nawet dobrze chronił usta. Ładnie nawilżał. Jednak niestety ma tyle minusów, że już do niego nie wrócę. Jak dla mnie to bubel i go nie mogę polecić nikomu. Trochę się zniechęciłam do dalszego poznawania marki. 

Balsam do kupienia w sklepie Ecco-Verde w cenie 18,29 zł.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Persea Gratissima Oil (Avocado oil) [1]Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil [2]Cera Flava (Yellow Beeswax) [2]Parfum (Fragrance) Cannabis Sativa (Hemp) Seed Oil [2]TocopherolLimonene [3]Linalool [3]Citral [3]Geraniol [3]
1 - z upraw ekologicznych i certyfikowanych składników Fair Trade
2 - z kontrolowanych upraw ekologicznych
3 - z naturalnych olejków eterycznych

2 komentarze:

  1. Mam go w koszyku bo sie pojawiły u mnie w H&B i teraz dylemat 🤨

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kupuj. Stracisz pieniądze. Jest tyle innych fajnych balsamów do ust.

      Usuń