15.05.2020

Rozświetlacz PuroBio na bis

Włoska, naturalna marka PuroBio zaintrygowała mnie swoimi rozświetlaczami. Na pierwszy ogień poszedł rozświetlacz w odcieniu fioletu nr 02, a teraz w odcieniu złota nr 01. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Rozświetlacz nr 01 jest w odcieniu złota. Zdjęcia dobrze go obrazują. Ma taką samą pojemność, co nr 02 - 9 g. Inne parametry też się pokrywają. 

Trudno mi określić, który rozświetlacz lubię bardziej, czy fioletowy, czy złoty. Używam oba w zależności do nastroju i okoliczności. Cena nie jest przesadzona, więc można mieć aż 2. Widziałam tester nr 03 - miedź i jak dla mnie jest on za brązowy, za ciemny. Bardziej jako brozner niż rozświetlacz. Natomiast nr 01 i 02 wpisały się w mój gust. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Rozświetlacz do kupienia w sklepie Ecco-Verde w cenie 49,99 zł.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

2 komentarze: