24.12.2021

Serum do twarzy od Fleurance Nature

Francuską, naturalną markę Fleurance Nature już zdążyłam poznać. Jednak serum do twarzy jest dla mnie nowością. 

Serum pachnie bardzo mocno kwiatami. Zapach jest przepiękny. Chciałabym takie perfumy. Zapach długo utrzymuje się na skórze. 

Konsystencja lejąca, wodnista. Trzeba uważać, by się serum nie wylało ze skóry. Kolor serum lekko brązowy.

Opakowanie wygodne. Aplikator działa do samego końca. 

Pojemność 30 ml towarzyszyła mi przez 18 dni używania 2 razy dziennie. Po otwarciu serum należy zużyć w ciągu 6 miesięcy. 

Moja skóra bardzo polubiła to serum. Dzięki niemu jest należycie odżywiona. Z miłą chęcią jeszcze do niego wrócę. A jeszcze mam apetyt na dalsze poznawanie marki. 

Serum do kupienia w sklepie Ecco-Verde w cenie 79, 00 zł.


Skład INCI:     Aqua (Water)c15-19 alkaneRoyal Jelly Extract [1]glicerynaLauryl GlucosidePolyglyceryl-2 DipolyhydroxystearateButyrospermum Parkii (Shea) Butter [2]Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil [1]Argania Spinosa (Argan) Kernel Oil [2]Medicago Sativa (Alfalfa) Extract [3]Aloe Barbadensis (Aloe) Leaf Juice Powder [1]Sodium HyaluronateCetearyl AlcoholGlyceryl Stearate SEsodium olivoyl glutamateMicrocrystalline CelluloseSodium BenzoateBenzyl AlcoholParfum (Fragrance)Xanthan GumPotassium SorbateCellulose GumLinaloolCitronellolLimoneneTocopherolCitric AcidEugenol

    1 - z kontrolowanych upraw ekologicznych
    2- z rolnictwa organicznego i ze sprawiedliwego handlu
    3 - wykonane z surowców organicznych

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz